Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-14 00:52:14 följande:
    Hejdå Aziz. Ta hand om dig.
    {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_heart}
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 00:56:56 följande:
    NU ska jag äta massa kalorier. Igen Vi ses kanske imorgon! Kram och tack för en trevlig kväll!
    Bon apetit!

Tack för allt och ha det så gott. Kram
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 01:03:03 följande:
    Velour är du kvar?
    Ja, det är jag..
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 01:06:11 följande:
    Tänker på dig, hoppas det går bra...
    Tack, det värmer...Jag hoppas också att det går bra..
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 01:09:46 följande:
    Såg att alla försvann nu, jag måste också lägga mig men tycker lite synd om dig...
    Tack för att du bryr dig. Vi ses förhoppningsvis igen imorgon

Godnatt och sov så gott. Kram på dig!!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 14:03:01 följande:
    I love våren!En ärlig fråga, hur kommer det sig att många får vårdepressioner? Vad kommer det av?
    Jag tror att det är en myt. I mitt fall har jag ju anledning annars har jag aldrig gått och deppat just när det varit vår.
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-14 14:20:14 följande:
    Nähepp, pausen är över så jag ger mig ut o hackar vidare, ses kanske senare Sedek:Jag hittade 2 små kakor så nu har jag ätit något... -För du sa ju bara att jag skulle äta NÅTT...
    Är du också aptitlös? Jag har bara ätit en liten cornflakesnack och ett glas mjölk och några lysmelk på hela dagen. Senast jag åt mat var igår runt 18:30..
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-14 17:31:53 följande:
    så, trådvänner med aptit och inte, vad blir det till middag idag?här blir det hemlagad pizza, ska testa med skinka & mozzarella istället för salami och fetaost som vi annars brukar ha.
    Låter jättegott. Ska nog göra samma sak ikväll, fast med skinka och vanlig ost
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-14 17:17:15 följande:
    Har bara ingen lust att äta...känner mig inte hungrig "hungrig" om du förstår vad jag menar...Antagligen för att det alltid är så mycket annat runt omkring hela tiden, annat att ha tankarna på, annat som måste göras, annat som jag behöver göra...-Och då glömmer jag liksom bort att jag ska äta något o klockan går o i bland så är den alldeles förmycket o då väntar jag med att äta till dagen efter
    Mmm..jag förstår. Kommer ihåg när jag i tråden undrade hur man någonsin kunde glömma att äta, men nu vet jag
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 17:57:47 följande:
    Myt och myt... Som sagt... det är inte alltid roligt  med att förstå och att få erfarenheter. Hoppas dock att du slipper vårdeppen!!!Jag är inte så munter under marsmånad men jag är absolut inte så låg att jag bara ligger under täcket! Dock har jag med åren fått en annan förståelse för de som verkligen mår dåligt under våren.... Fy för att må så!
    Ok, ja det kanske finns de som påverkas av vårvädret.

Skönt att åtminstone du inte gräver ner dig
Svar på tråden Tråddödare forts....