Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-14 21:29:19 följande:
    Även om man inte trimmat det har naturen skapat det så fint att det är format i en viss riktning... För-teckning... tidigare benämt som grottmålning?
    För-teckning - Grottmålning

Asså, er humor är grym!!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 21:30:49 följande:
    Isnogood: Köpte Yogi te på Indiska idag Men jag gjorde nog fel, tog en teskopa, en sån där som klämmer ihop teet till en boll och la i koppen i 5 minuter. Sen läste jag på påsen och där står det att man ska hälla i en matsked på 1 liter vatten... Så jag öppnade teklämman och hällde innehållet i vattnet, där det redan dragit 5 minuter. Så nu har jag just avslutat en kopp rätt starkt pepparkakste gjord för ca 2 liter vatten i endast 2 dl vatten... Men jag gillar smaken!Midka: Läste om din teori om vårdepression, det makes sense tycker jag.Fiona: Glaset är halvfullt, visst?!Velour: Spännande läsning i gammeltråden?!!Fiambarn: Hej!Och hej till alla andra som dykt upp utan att jag sett
    Heeeej!!

Ja, det är rolig läsning i gammeltråden. Syynd att jag inte var med då Men jag har inte hunnit så långt i tråden, alltså har du ännu inte börjat skriva så att säga.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 21:34:44 följande:
    Om fyra år när du fyller 40 dimper det ner med en motsvarighet till storken.... (säg nu att jag hade rätt med åldern så jag inte gjort bort mig alldeldes....)
    Jag önskar att du hade rätt, men tyvärr. Om fyra år är jag 34 Du får dock ett tröstpris av mig: En drink!{#lang_emotions_cheers}
  • Velour

Eller, jag fyller 35 i september om fyra år. När jag skrev att jag blir 34 om fyra år jämförde jag med nuvarande månad, alltså mars..äsch blablabla..

Hursom, jag blir 35 om fyra år

• Velour
    Polly S skrev 2010-03-14 21:38:54 följande:
    damn, jag var också off! du är så uuuuung!
    Du trodde jag var 32?
  • Velour

Hahha, ja, uuuuuuuuuung är vad jag är. Mentalt blir jag nog aldrig äldre än 18..

• Velour
    Midka skrev 2010-03-14 21:40:47 följande:
    Jo, det får jag nog säga. Är medlem i sv kyrkan men går inte aktivt på Gudstjänster mer än när det behövs i jobbet.Jag tycker om den kärleksfulla delen av protestantismen och att den rymmer många åsikter. Däremot är jag helt mot skulden som vissa gillar att lägga på människor lite här och där. Har även lite svårt för väldigt fromma människor som visar sig ha viss dubbelmoral...
    Vad fint!

Men jag förstår inte angående jobbet? Brukar ni få gå till kyrkan från jobbet?
  • Velour

Fiona och Midka, alltså...märks det inte på mitt barnsliga beteende att jag fortfarande inte är torr bakom öronen?

• Velour
    Polly S skrev 2010-03-14 21:43:15 följande:
    jag undrar när man kommer ikapp?
    Jag ar haft 12 år på mig att komma ikapp, men icke sa Nicke..Jag lär nog fastna där, mentalt iaf.

Blir nog en sån där gammelkärring som jagar småungar och skräms för att det är kul
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 21:43:25 följande:
    Jag smygläste lite igår när tråden om på tal, tror jag dyker upp nånstans runt 1500 gränsen!Jag öppnar med att föreslå en ordlek, nån som minns
    Åfan, såpass sent?

Vad för ordlek? Föreslå den här med! Jag vill också leka!

Eller vänta, menar du den där leken där man får ta med sig saker till en ö?
Svar på tråden Tråddödare forts....