Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Good evening bitches!!!

Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-27 22:56:49 följande:
    Good evning babyboy!
    Äntligen någon som svarar på mina glada tillrop. Lite segt här idag... saknar Velour...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy

Blablablablabla... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:23:40 följande:
    Hur rolig är du själv då?Vad vill du att vi ska prata om babyboy?
    Jag har jätteroligt... men inte på fl just...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-27 23:25:12 följande:
    När ditt hjärta är redo att ge och ta igen
    Förväntar du dig pluspoäng av något slag eller övar du bara inför att imponera en framtida svärmor? Om du verkligen menade det spontant så vill jag bli det första att gratulera dig för att ha kommit ur garderoben.
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:27:08 följande:
    Ähhh.. bs.När kommer jag få.. hmm.. du vet, det där igen då?
    Hade du varit född 84 istället för 74 hade du kunnat komma hit ikväll. Är du göteborgare eller hur var det?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-27 23:32:44 följande:
    Så fort du öppnar fönstret och ropar till en av alla väntande killar utanför såklart!
    Försöker du knäcka hennes självförtroende eller?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-27 23:37:34 följande:
    På vilket sätt kan ens självförtroende knäckas av att man framstår som en som har killar trånandes utanför fönstret?Okej, jag förstår att DU skulle ta illa upp. Ah, det är därför du reagerar, för du HAR killar trånandes utanför ditt fönster!Du kanske skulle prova. Korvryttare för en kväll...
    Ja, dels så bygger du upp förväntningar vilket bara kan sluta i besvikelse, eftersom hon faktiskt inte har en massa killar som står utan för fönstret. Hade hon haft det så hade de uppenbarligen varit psykfall som står ute i det här vädret, även om hon skulle vara kändis. Så på sin höjd insinuerar du att hon drar till sig psykfall. Dessutom, som hon själv antydde så är hon nog inte så desperat att hon tar vem som helst bara för att han hänger utanför hennes dörr. Jag tror att hon snarare är en sådan kvinna som har råd att vara kräsen med vilka män hon väljer.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-27 23:37:34 följande:
    På vilket sätt kan ens självförtroende knäckas av att man framstår som en som har killar trånandes utanför fönstret?Okej, jag förstår att DU skulle ta illa upp. Ah, det är därför du reagerar, för du HAR killar trånandes utanför ditt fönster!Du kanske skulle prova. Korvryttare för en kväll...
    Ja, jag brukar ha både killar och tjejer trånande efter mig. Fråga bara Velour om nyår! Men jag är inte intresserad... så tyvärr, om det var mig du försökte locka med ditt bs innan så behöver du inte försöka mer...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-27 23:48:27 följande:
    Jag kokade dessutom kycklingsoppa på resterna som blev över efter att tre hungriga gamar vräkt i sig samt lunchlåda till mig gjorts i ordning. Så det blir kyckling hela dagen imorgon också
    Oj va intressant! Tack för att du berättar...
Svar på tråden Tråddödare forts....