Klarar du dig inte utan ett fruntimme som håller dig i styr.. illa.
Inte som styr utan som kommer med glada tillrop och som är elakare än jag själv. Nu är jag ensam med en massa folk som försöker låtsas vara elaka av den anledning som Pat Patfoort förklarar så bra. Men ni är liksom inte onda på riktigt och dessutom har ni liksom inte talangen för det... äh, svårt att förklara...
Pffffttttt.. efter en natt med mig så hade du aldrig velat ha en 84 igen.
Nej, jag hade aldrig velat röra en kvinna igen... hade bara velat satsa resten av mitt liv på att gå i terapi och tillbringa ändlösa timmar i duschen och försöka bli ren igen...
Men det var värst vad viktigt det var för dig att omvända mig till bög. Vadan detta?
Ah, nu förstår jag. Du vill ha Mandi för dig själv. Men jag trodde att du fattat att jag inte ville ha henne. Hade jag velat det så hade jag haft henne nu, så mycket inviter som hon kommit med.
Du är som en pojke på skolgården, drar tjejen du gillar i flätorna för att hon inte ska fatta nått. Men det är lugnt, jag ska inte avslöja dig.. jag är ju inte den elaka av oss.
Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet du uppvisar just nu, och det ordet är projektion.