Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-01-28 00:02:58 följande:
    Du vågade inte kommentera mitt inlägg.. 7519
    Och du har dålig tidsuppfattning...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 00:01:13 följande:
    Nu ska du vara snäll och inte komma och vara tyken bara för du vill imponera på Mandi!
    Tror det är försent. Jag förolämpade henne för hennes ålder igår och det verkade vara lite känsligt. Jag menar, tanten är ju asgammal...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-28 00:04:16 följande:
    Klarar du dig inte utan ett fruntimme som håller dig i styr.. illa.
    Inte som styr utan som kommer med glada tillrop och som är elakare än jag själv. Nu är jag ensam med en massa folk som försöker låtsas vara elaka av den anledning som Pat Patfoort förklarar så bra. Men ni är liksom inte onda på riktigt och dessutom har ni liksom inte talangen för det... äh, svårt att förklara...
  • Scratchy

Förresten så är inte Velour ett fruntimmer utan en vacker ung kvinna... himla skillnad!

• Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-28 00:07:59 följande:
    Ge han några chanser till. Han är fin o go under den lite hårda ytan
    Det är jag väl inte?
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:35:34 följande:
    Pffffttttt.. efter en natt med mig så hade du aldrig velat ha en 84 igen.
    Nej, jag hade aldrig velat röra en kvinna igen... hade bara velat satsa resten av mitt liv på att gå i terapi och tillbringa ändlösa timmar i duschen och försöka bli ren igen...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-28 00:16:22 följande:
    Då vet du för lite om Mandi kan jag säga!Du har inte seriöst funderat på korvrytteri?Vill man inte ha Mandi, nej då vill man inte ha någon.
    Men det var värst vad viktigt det var för dig att omvända mig till bög. Vadan detta?
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2010-01-28 00:22:01 följande:
    Men det var värst vad viktigt det var för dig att omvända mig till bög. Vadan detta?
    Ah, nu förstår jag. Du vill ha Mandi för dig själv. Men jag trodde att du fattat att jag inte ville ha henne. Hade jag velat det så hade jag haft henne nu, så mycket inviter som hon kommit med.
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-28 00:17:21 följande:
    Du är som en pojke på skolgården, drar tjejen du gillar i flätorna för att hon inte ska fatta nått. Men det är lugnt, jag ska inte avslöja dig.. jag är ju inte den elaka av oss.
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet du uppvisar just nu, och det ordet är projektion.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-28 00:16:22 följande:
    Då vet du för lite om Mandi kan jag säga!Du har inte seriöst funderat på korvrytteri?Vill man inte ha Mandi, nej då vill man inte ha någon.
    Oj, bygger du ett harem av kvinnorna i tråden eller? Women beware of the beast!

Jag tog en bit på engelska eftersom jag antar att Sedek inte förstår det...
Svar på tråden Tråddödare forts....