Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-01-28 20:19:46 följande:
    Har du varit i Tingeling tråden?
    Har du varit i särskrivnings tråden?
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-28 20:24:45 följande:
    Det var ett tag sen men skrev du inte att du tog ett nummer i nassetråden? Kollade och det var 660 och för att vara lite snäll så tänkte jag att det var ok.
    Jag tog #666 också. Det är bara att siffrorna inte hänger med i den tråden riktigt, så nyss tog jag det tredje #665...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy

Jag vill sola solarie. Hur gör man?

• Scratchy
    Velour skrev 2010-01-28 20:32:45 följande:
    *smickrad* Men vad sjutton är "snakad"?
    Hon menar snarkad...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 20:34:23 följande:
    Du drar ut solariet utanför byggnaden och hoppas på att solen tittar fram.
    Jag vill inte kalla dig för bitch för jag tror inte att du tar det på rätt sätt. Så istället kallar jag dig för J, men du vet vad jag egentligen menar.

J!!!
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-28 21:09:32 följande:
    Med tanke på "diskussionen" jag har i en annan tråd kom jag ihåg ett skämt. Den gör sig bäst på engelska så sorry.En britt och en indier satt och pratade med varandra.Britten: Don u shame that we colonize ur country i so many years? ( Med brittish accent ) Indier: No buster- dont U shame that we fuck ur language for the rest of the history?  ( Med indisk accent )
    Oj va roligt... tack för att du underhåller oss...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-28 21:07:27 följande:
    mmmmmmmmmmmm
    Grattis till numret!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-28 21:41:26 följande:
    Tack! Och det känns helt underbart!
    Och grattis till det numret!
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-28 21:44:35 följande:
    Ja, det heter " dorood " " Salam " kommer från " A Salamo aleykom " vilket är arabiska varianten på Hej.Men vad är det du vill lära dig på persiska? Som sagt mamma är lärare och jag kan en hel del. Varför tror du min svenska är så svag :)? Mamma förbjöd oss att prata svenska hemma, vi fick prata och lära oss svenska på skoltid. Nu har ju gått ut skolan för mer än åratalsen så det blir inte så mycket svenska nu för tiden.
    السلام عليكم  är arabiska för "frid vara med dig".
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2010-01-28 21:57:20 följande:
    السلام ع ليكم  är arabiska för "frid vara med dig".
    Oj, fl särskrev det åt mig. Försöker igen:

السلام عليكم
Svar på tråden Tråddödare forts....