Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-01-28 00:25:09 följande:
    Jag har sagt det innan och jag säger det igen, Sedek Isnogood
    Som sagt... han skapar ett harem...

... han försöker omvända mig, säger att han hjärtar Issy och säger dessutom att om man inte vill ha Mandi så vill man inte ha någon. Om vi då utgår från att han talar sanning när han säger att han vill ha Issy så innebär det rent deduktivt att han faktiskt vill ha Mandi också... plus mig... någon mer?

Jag vill påminna alla om att sedek är hebreiska och betyder rättfärdig... just saying...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-28 00:29:36 följande:
    Du är inte den enda.. dumma jag som inte kan låta bli att leka med småpojkar.
    Tur att jag är så avtrubbad av gamla tanter som stöter på mig då...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-28 00:31:17 följande:
    Ärligt talat, vem i denna tråden vill man INTE ha! Ja, Scratchy och Qwerty får ju bli undantag eftersom jag INTE ÄR I ETT SKÅP MAN KAN GÅ UT IFRÅN. Attans vad fel det låter men den bjuder jag på Nu ska jag ge mig!
    Garderob brukar man säga... men visst, du får gärna köra i den andra filen om du vill...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-28 00:33:18 följande:
    ZZzzzzzz   ZZzzzzzzz   ZZzzzzzzz
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet också. Att man blir trött när man blir attackerad. Det är samma som gör att man gäspar och blir kissenödig när man blir nervös. Men helt okej... kommer dock inte på namnet...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-28 00:32:52 följande:
    Fan vad jobbiga ni är nu..
    Och det tog dig hela dagen att komma på? Wooopsies... inte snabbt...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-28 00:53:07 följande:
    Och tack för att du svarar på mina inlägg utan att läsa dem ordentligt...
    Jag läste jättenoga... det jag menar är att vi varit jobbiga hela dagen, men du påpekar ändå att vi är jobbiga NU...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-28 01:00:46 följande:
    Jag tyckte inte ni blev jobbiga förrän nu.. därför skrev jag det nu.Sorry, jag är trött nu och orkar inte "tjafsa" mer.. jag är ju gammal, orkar inte så mycket längre.
    Precis... du märkte inte att vi var jobbiga förrän nu...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-28 01:06:08 följande:
    Nä.. dumma mig. Har sagt det innan men jag kan väl säga det igen.. jag är blond, ni får ha tålamod med mig ibland.
    Ow, är du blond? Nu hamnade allt i ett annat läge...
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-28 01:41:24 följande:
    Kommer du att ha mer tålamod med mig nu då?
    Asså, grejen är att blondiner funkar inte för mig... liksom ingen kontrast. En blondin i dimma, inte en chans att man hittar henne...
Svar på tråden Tråddödare forts....