Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-01-27 23:48:51 följande:
    DU behöver inte vara orolig, jag blir inte knäckt, är inget psykfall och bygger inte upp några förväntningar. Mina frågor var på skoj och jag antar att hans svar oxå är det. Men tack för din omtanke.
    Och tack för att du svarar på mina inlägg utan att läsa dem ordentligt...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-27 23:49:21 följande:
    Du och dina nutidsanalyser...Jag bygger upp ett självförtroende om att hon med sina inlägg jag sett och den lilla kontakt vi haft framstår som en attraktiv tjej. Både hon och jag vet att om det nu står killar utanför fönstret så är de antagligen inget att ha, men själva idén. Du måste tänka i större perspektiv.
    Här finns det faktiskt ett namn för den modell som förklarar ditt psykiska fenomen. Och jag kommer ihåg namnet!!! Major/minor-model av Pat Patfoort. Läs den, och om du sedan fortfarande håller med dig själv så kan du ju skriva ditt inlägg igen.
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:53:49 följande:
    Men.. flåt till dig oxå då. Fan vad du är kinkig ikväll..
    Jag är inte kinkig. Jag är en elak människa. Jag du inte kollat in min pres?
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:52:48 följande:
    Aha.. flåt då. Nu vet jag varför din dator sköter alla svaren, för du står utanför mitt fönster!!
    Ah, så det var psykfall utanför ditt fönster i alla fall...
  • Scratchy

Och nu kommenterar J det som hände för några veckor sedan...

• Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-27 23:57:23 följande:
    Aha! Vad det det som hände på nyår!Jag försöker inte locka, jag bara sprider glädje. Lite som Karl Bertil Jonsson.
    Ni är ganska lika... med den skillnaden att han lyckades...
  • Scratchy

Men jag är bara för elak idag... jag blir arg själv...

... jag ska hålla mig borta från tråden tills Velour kommer tillbaka... hon balanserar ut mig lite granna...

• Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-01-27 23:58:34 följande:
    Elak och feg..
    Vaddå feg? Lägg fram bevis!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-27 23:59:09 följande:
    Hahahaha!Snart utanför ett fönster i en stad nära dig...
    Oj då...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-27 23:59:54 följande:
    Öh, det där lät lite som om Velour trånade efter dig
    Men det märktes inte i så fall... däremot har hon koll på alla de killar som stötte på mig... två stycken som verkade vara ett par attackerade mig och försökte hångla upp mig när Vellan lämnade mig ensam en minut... ryser när jag tänker på det...
Svar på tråden Tråddödare forts....