Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-09 20:05:41 följande:
    nej, DU har smittat mig!
    Nej, ska ni smittas så måste jag dra Ses kanske senare, annars blir det imorgon! {#lang_emotions_cheers}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-09 20:17:54 följande:
    Han är ju väduren och man brukar säga att killar får mammornas humör så låtsas inte som om du inte vet
    Mmm jag vet
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-09 20:27:59 följande:
    Tycker synd om dig och min man :) Jag är väduren och lillpojken med. Sen när han blir stor så har gubben min två väduren och handskas med. Stackars karln ;)
    Fast när jag växte upp hade jag min mamma som är oxe och min lillebror som är vädur. Snacka om humörkrockar ibland!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-09 20:39:07 följande:
    Du kommer aldrig gissa rätt på honom. Han är inte med i statistiken. Ingenting stämmer på honom. Han är ju inte árár heller så jag kan skylla på att dom inte visste när han är född. Vet du att dom flesta árár har födelsedatum 1:a januari eller 1:a juni? Antingen när vädret blev värmare eller när djuren hade sex/gjorde barn. Mamma när föddes jag?  - Din pappa började lukta svett. Mamma när föddes jag?  - Al sahara´s " canal+ " började sända porr.  Nej, FY på mig. Det var lågt.  Men det där om deras födelsedagar stämmer.  
    Jo men det är ju för folkbokföringen folkbokför den som inte vet sitt exakta födelsedatum antingen på 1/7 eller 1/1. Det är ju inte för att de föddes då Men rätt kul att tänka på, har de inga horoskop? Eller så är det väldigt enkelt för det finns bara två då?
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-09 20:59:00 följande:
    Två vad? árár? Om det ändå vore så så skulle jag va överlycklig men tyvärr finns det flera miljoner.......suckar djupt.
    Två olika horoskop
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-09 22:43:24 följande:
    Såg orden sangvin någon stans här. Det referar även till Maria, Jesus moders släkträd. Från den tiden och fram till idag. Har ni inte läst den där boken som jag inte kommer på namnet på som handlar om symboler, jesu släktträd och allt sånt där. Kom som film för några år sedan, med han den där skådisen jag inte minns namnet på som även spelar i filmen där han blir strandsatt på en ö (minns inte namnet på den filmen heller) Hej förresten!
    DaVinci-koden med Tom Hanks ju! (Strandsatt i Cast away.) Efter succéboken av Dan Brown.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-09 23:24:15 följande:
    Phew! Nu känns det bättre. Tror jag. Ja, "ordning och reda, pengar på fredag" (tittar för mycket på Alfons Åberg och hans sexiga farsa).
    Då diggar du Fredrik Reinfelt också, de är så jäkla lika ju!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-09 23:41:28 följande:
    Gooodmorgooon!!!
    Godnatt! :-P
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-09 23:48:00 följande:
    Där fick du mig att nästan väcka sonen! *tårarna rinner* Kram på dig och din humor som är bäst!!
    Tack vännen, glad att jag kan stå till tjänst Han är ju iofs lik muminpappan också men mest Alfons pappa. Tycker det är dödscoolt att ha en statsminister som ser ut som en sagofigur
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-10 17:02:45 följande:
    Men vart är alla? Den här tiden brukar ju nästan alla va inloggad. *''''''''''''''''''''''''......................... ..............,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,´,,,+++++++++++++++++´´´´´´´´´´´´Zzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzZZZZZZZZZzzzzz
    Jag jobbar fortfarande. *vinkar lite snabbt till alla*
Svar på tråden Tråddödare forts....