• Anonym (flata)

Glad att vara lesbisk

Jag är så glad att jag är lesbisk. Det är så himla mycket lättare att ha sunda relationer med tjejer. Tjejer är så mycket mysigare och härligare och snyggare än killar. Killar är så ofta självgoda idioter och jag är så himla tacksam att jag slipper befatta mig med dem på ett romantiskt plan.

Alla som skriver och oroar sig över om de kanske är lite bi eller om de är kära i en annan tjej. Ni måste ta chansen om ni har den! Ni kommer bli lyckligare av det.

Det här kanske låter tramsigt, men jag hör så ofta om tjejer och deras problem med olika snubbar och det är liksom samma visa varje gång och jag fattar inte att man står ut. Eller att man ens vill stå ut.

• Svar på tråden Glad att vara lesbisk
  • Anonym
    Anonym (flata) skrev 2009-12-27 00:34:35 följande:
    Anonym: Ja, så länge man älskar stora starka karlar och har turen att slippa drabbas av storleken och styrkan. Så länge man trivs med att bli behandlad på ett visst sätt av vissa människor för att man har ett visst kön så låter det ju som en drömrelation.
    Mmm, det ÄR en drömrelation, jag ÄLSKAR det manliga och det kvinnliga, skulle inte kunna leva med bara det kvinnliga i en relation. Visst, sexet jag hade men tjejer i tonåren var bra men inte samma sak som att bli penetrerad av en skön hård kuk samtidigt som man gnider sig mot mannens blygdben...skulle sakna det varje dag om jag var lebb... Sen tycker jag det är roligt att prata med maken, det är liksom något annat än att sitta och tjöta med tjejkompisar. Verkar så himla tråkigt att BARA få uppleva en sida av "könsvärlden"... Men smaken är som baken antar jag, jag tycker ju att du går miste om det finaste som finns!
  • Anonym (Pumsen)

jag tycker tjejer är mer falska än killar i förhållanden
    de ljuger, bedrar en o hånglar med andra för det är ju bara kompis.

• Anonym
    Anonym (Pumsen) skrev 2010-01-04 11:47:38 följande:
    jag tycker tjejer är mer falska än killar i förhållanden de ljuger, bedrar en o hånglar med andra för det är ju bara kompis.
    EXAKT! Killar är rakt på sak, me love!
  • qenzo

Mja jag håller med ts till viss del. Det finns mkt trevligt att upptäcka hos det kvinnliga könet. Jag är bisexuell och ser ljuspunkter i bägge läger sas :)

Men nog finns det ragator alltid precis som skitstövlar till män.
    Vad JessicaA anbelangar - anmäld.
  • honkie
    Anonym (flata) skrev 2009-12-21 11:00:39 följande:
    Jag är så glad att jag är lesbisk. Det är så himla mycket lättare att ha sunda relationer med tjejer. Tjejer är så mycket mysigare och härligare och snyggare än killar. Killar är så ofta självgoda idioter och jag är så himla tacksam att jag slipper befatta mig med dem på ett romantiskt plan. Alla som skriver och oroar sig över om de kanske är lite bi eller om de är kära i en annan tjej. Ni måste ta chansen om ni har den! Ni kommer bli lyckligare av det.Det här kanske låter tramsigt, men jag hör så ofta om tjejer och deras problem med olika snubbar och det är liksom samma visa varje gång och jag fattar inte att man står ut. Eller att man ens vill stå ut.
    jag tror att vi män också är ganska lyckliga över att du är lesbisk. en så kallad win-win-situation.
  • Anonym (flata)
    honkie skrev 2010-01-09 17:24:41 följande:
    jag tror att vi män också är ganska lyckliga över att du är lesbisk. en så kallad win-win-situation.
    Nu blev jag ännu lyckligare över att vara lesbisk.
  • honkie
    Anonym (flata) skrev 2010-01-09 20:00:16 följande:
    Nu blev jag ännu lyckligare över att vara lesbisk.
    ja men du ser! alla vinner på det, för nu blev jag ännu gladare. Jag tycker du bör ta steget och bli liiiite lyckligare.
  • Anonym (flata)
    honkie skrev 2010-01-10 00:14:26 följande:
    ja men du ser! alla vinner på det, för nu blev jag ännu gladare. Jag tycker du bör ta steget och bli liiiite lyckligare.
    Jag tror att de enda män som känner sig uttryckligen glada över att jag är lesbisk är de män som jag inte gillar (det brukar ju gå åt båda hållen). Andra kan nog vara allt möjligt. Likgiltiga är det nog väldigt många som är. Men du kanske vet bättre, ni män kanske har snackat ihop er?
  • Mad as snow
    honkie skrev 2010-01-09 17:24:41 följande:
    Ha ha...min bästa honkie.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • honkie
    Mad as snow skrev 2010-01-10 11:23:58 följande:
    Ha ha...min bästa honkie.
    du får sluta byta användarnamn och profilbild hela tiden. ett tag där trodde jag att jag hade två allierade här inne, men man ska inte bli girig, du räcker alldeles utmärkt ;)
Svar på tråden Glad att vara lesbisk