• flingansnö

Järfällatråden 8

Ok, här kommer en ny tråd! Hoppas jag är först nu

gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m47452052.html

Här är vi som skriver för jämnan (säg till om även du vill bli tillagd i listan!):

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    BlueTopaz - Karin (f.-80), Västra Jakan - Leo 051004, Noa 090218
    Carrie75 - Eva (-75), Viksjö - David 051015, Robin 080313
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Evani -
    Flurran - Jennie (-82), Jakobsberg, Luke 080505
    Frediza - Anki (-80), Jakobsberg - Linnèa 070319, Hampus 090107,
    Fruisen - ---(-82), Jakobsberg - Amanda 070114, bf 30/3 -09
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309
    Maraja 80 - Maria (-80) Jakobsberg - Max 031204 och Freja 090201
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Misses - Caroline (-83), Jakobsberg - Emma 050725, William 010906
    Seaflower - Sanna(-83), Viksjö - Viggo 060324, Emil 080317, Anton 090603
    Snowflake (flingan) -Elin (79) Jakobsberg, Gustav 061222
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    Utteröga - --- (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220
    Panzermensch - Caroline (-83), Kallhäll - Elvira 051231, Ida 071120, Olivia 090421Mamma till Leo 051004 och Noa 090218
    Evani- Eva (-74) Viksjö, Linnéa 090127
    Gluffsen - Linnea(-86), Kallhäll -BF 5e maj
    Utteröga - Annika (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209

• Svar på tråden Järfällatråden 8
  • BackinBlack

flingan: Hoppas G snabbt blir bättre. Låter lite som Vincents reaktioner på förkylningsvirus. Han har haft febertoppar mer än en gång, som är över på några timmar.

• flingansnö

Maraja: Tack för omtanken. Jag har förstått att det inte är helt ovanligt attman gör så med semesterdagarna därav att jag inte tänker ta den fighten med dem.  Coolt att freja är ute och knallar!  

Annelie: Nej, det har stått still sedan sist, vi har köpt allt som behövs men det står i en kartong på Gustavs byrå...  
    Syster: Ja jag verkar inte ha ngra problem med fsk i allfall, mange har dikterat vad det ska stå i mina papper, och det verkar som att det har gått igenom, men jag tänker inte ropa hej förän jag har mina pengar på kontot!  Och hm... ja gå till frisören och få det fixat.... surt när det blir sådär... 
    Utteröga: Ja Gustav får febretoppar, de håller i sig ett par timmar, sedan går febern ner, men sen kommer de tillbaka några timmar senare. Jag hoppas han är frisk tills på måndag. Idag ska farmor och farfar ha honom ngra timmar och så får jag vara ensam med honom ngra timamr på em och så kommer magnus hem tidigare idag.  
  • Disan

Grattis Noa i efterskott!

Nu skall vi sälja! Nästa vecka börjar arga snickaren att renovera och sedan skall vi fota och lägga ut skiten på annons. Yey! Känns bra.

I natt sov jag fyra timmar och kroppen har reagerat med en sorts bakiskänsla. Är trött och kräkfärdig. Försöker pilla i mig en banan nu, men hjälper inte det lägger jag mig en stund i vilorummet... Hua... Mår verkligen dåligt, frossar t o m.

Life sucks and then you die
  • flingansnö

Vad bra Anna, ja inte att du har ont utan att ni ska sälja! Vad skönt för dig!!  Men vad beror det på att du inte får sova? Är det för att du har ont? 

Kramar till dig! 
  • Disan

flingan: Nej i natt var jag torr i halsen och hostade... Det händer inte ofta, men jag har varit väldigt torr de senaste dagarna och jag misstänkte att det kanske skulle gå överstyr, vilket det alltså också gjorde. Jag låg bara och små-torrhostade i ngr timmar :-/

Life sucks and then you die
  • flingansnö

Disan: Blä!!!! Inge kul det där!! Du fpr shoppa massor med hostmedicin idag då! Skönt iaf att det "bara" är halsen... 

• Marina

Disan skulle ni göra allt utan mäklare? Får ni igen pengarna då i dessa tider? Var ska du bo sen då? Kommer du köpa nått litet?

Hoppas du får sova inatt =) Ska du festa i helgen eller bara ta det lugnt?

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Gluffsen

LillaT Tack för inlägget i mi ngb som jag dock missat av nån konstig anledning,men såg de nu. Har undrat om ni lagt   ner järfällatården men ni hade visst startat en ny.
    Hoppas allt ä r fint med er tjejer här inne. Jag självbörjar bli nervös inför förlossningen och drömmer o mden varje natt nu.är i vecka 30nu så bara 10veckor kvar...Skriv gärna om vad ni tog för bedövning och hur de hjälpte er,är så kluven på vad jag ska välja? Så alla tips är välkomman=))                                                                                 

• Marina

Gluffsen lustgas är super om man andas rätt i den, lyssna på din bm när det är dags...Spännande med bara 10 veckor kvar, känns som evigheters evighet sen man vänta spänt på nr 1, är nått visst med den =)

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Lilla

Gluffsen: kul att du hittat hit! Jag tog epidural och lustgas. Det passade mig.

Disan: lider med dig som inte mår bra... Skönt att ni bestämt er för att sälja.

Flingan: var det en läkare genom Mama Mia? Jag har också sjukt ont nu. Det har ju funnits där sen innan jul, men till och från. Nu gör det ont ont ont hela tiden sen ett par dagar. Måste ta tag i det och boka tid hos läkare.

Svar på tråden Järfällatråden 8