Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Annaluskan:
Kan det vara så att du kanske går upp i vikt pga att du fått muskler? De som vet säger ju att muskler väger mer än fett....
Idag har jag tränat i 84 minuter och bränt 288 kcal... men jag verkar inte gå ner jag heller...
Kul tråd
Började också träna med mitt Wii Fit igår - en timme körde bla en massa rockringar så nu har jag träningsvärk i nedre delen av ryggen och magen.
Jag har egentligen inget direkt mål att gå ner i vikt utan vill helt enkelt röra på mig mer och har "bara" (fast egentligen känns de som ganska mycket eftersom det är första ggr på länge) möjlighet att träna utan för hemmet en ggr/vecka så wii känns som en jättebra grej. Fast när jag ställde in min "gubbe" igår kunde jag inte låta bli att ställa in ett mål att gå ner några kilo, så vi får se hur det går med det...
Mja... jag tror inte jag gått upp 1.8 kg i muskler på två dagar. Jag får se nu när mensen slutat hur det blir...
Jag har inget tränat idag och gissar på att det inte blir nåt heller. Jag är hur lat som helst. Men en vilodag som sagt...
Jag är åxå frustrerad. Men det här med mensen... om jag fortsätter väga mig regelbundet lär jag se om jag går upp i vikt omkring mens eller ägglossning varje månad. Har satt i spiral åxå och blött i tre veckor, nu med ökad blödning och mensvärk. Den åker ut. Hellre riskera bli med barn då än aldrig ha lust till sex och blöda hela tiden.
Men jag är på sånt dåligt humör (skyller mensen igen) så jag beställde öl och chips och satan vad jag ska somna gott som en pompös munk inatt, men oj vad lessen brädan ska bli på mig i morron...