• Dixabilly

Tappa vikt med Nintendo Wii?

Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)

Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?

Vore kul om vi är fler! :)

♥ (¯`°?.¸ ♥ Älskar livet som mamma ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?
  • jenny C

sonen fick wii när han fyllde år och till jul fick jag brädan och wii fitness plus, så jag tänkte faktiskt med bli av med mina gravid kg med det... vi kan sporra varandra{#lang_emotions_smile}

• Dixabilly

Åh vad kul!

Ah efter många om och men så kom jag fram till kassan idag på OnOff (vilken tabbe att kila dit på mellandagsrean, haha) och fick mitt wii fit plus! Ska bli spännande att prova ikväll :)

Hur mycket är det du vill tappa? :)

♥ (¯`°?.¸ ♥ Love Life ♥¸.?°´¯) ♥
  • Lilja07

Får jag vara med? Har med wii fit. Ska börja träna med den =) Rockring är bra för magen!

Jag ska gå ner mycket.

Tänkte börja imorgon.

• Dixabilly

Filippa K: Jaaa men självklart!!

Vi har provat Wii Fit Plus nu, jag, min man och min vän! Dock med chips på bordet och dricka, haha. Men ska sätta igång på riktigt imorgon tänkte jag. Men jävlar anamma var det tar, man blir ju anfodd för sånt man inte tror!

Fantastiskt.

Jag är impad, det här kommer gå bra.

Dock en låååång väg kvar, men nu har man inga ursäkter när man har det i vardagsrummet ;)

• Lilja07

ha ha

Nää imorgon börjar vi, bra atta börja innan nyår med, inget trist nyårslöfte bara.

Ska du gå ner mycket?

• Dixabilly

Låter bra det!! :)

Ja, 20 kg, minst :S :(

Själv då?

• jenny C

jag började nu på morgonen med ett pass på ca 1/2 timme men lite uppvärmnings övningar aerobic och sen lite styrke övningar, nu så gör sonen och jag lite roliga saker på det, men man förbränner en massa ändå ;)

Jag vill gå ner 7 kg, fick min dotter för 3 1/2 månad sen, så nu är det dax att bli av med det sista av dem 25 kg jag gick upp...
    Är 168 cm och nu står vågen på 66,1 kg ska ner till 59 som innan hoppas det är fixat innan sommaren, men det ska det va om jag bara tränar flitigt och sen struntar i allt jävla godis och chips läsk mm...
    Men det är såååå gott ;)

• Dixabilly

Ah Nice. Ah jag sitter med det framför mig, tror om jag ska starta upp det och träna lite.

Ja, men dom kilona ska vi nog klara tillsammans tycker jag ;)

Ja men visst, haha. JAg får sätta rejäl pli på mig själv ang chips alltså, jag älskar det.. Så, en påse / helg (Ja det är så illa att det måste bli ett mål för mig)

• ThereseNyman

Åh, här vill jag vara med!

Köpte mig ett Wii till hela familjen i julklapp, o Wii Fit Plus till mig.

Nu jäklar ska kilona bort! (ca 7-8kg)

På julafton var jag "ute" o joggade, samt boxades i en timme... puh!
    Igår körde jag yoga i sammanlagt en timme, samt styrketränade i en halvtimme. Utöver det körde jag en massa bowling med barnen.

Idag har jag inte hunnit med nåt än, får ta ett pass när barnen somnat ikväll....

• Dixabilly

Vad kul att du också vill haka på!

jäklar va hurtig du är!! :)

Jag har inte riktigt "vågat" köra på hårt, känns liiite dumt när min man gladeligen sitter breve haha.

Värmde upp dagen med lite yoga idag, sen Kung Fu, det tycker jag om :D

Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?