• Dixabilly

Tappa vikt med Nintendo Wii?

Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)

Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?

Vore kul om vi är fler! :)

♥ (¯`°?.¸ ♥ Älskar livet som mamma ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?
  • MayaS

Jag ska också hålla mig till imorgon... och då tänkte jag att jag skulle unna mig lite popcorn... kan faktiskt leva utan chips... kanske att jag unnar mig en bit choklad som är en passion (nepp ingen last alls )

Facebook är ett bra ställe att gnälla på... länge leve statusraden *hehe*

• Vroooooom

Jag ska snart ha mens och försöker att inte äta för mycket. Varje månad, precis innan mens, så blir jag helt galen i mat. Jag vill bara äta hela tiden, vilket såklart inte är bra för vikten.

Jag är lite orolig för en stor beställning choklad jag gjorde för ett tag sedan. Hittade nämligen en laktosfri mjölkchoklad på en sida och ville beställa. Problemet vara bara att man var tvungen att beställa för minst 150 kr så det blev 550 g choklad sammanlagt.
    Jag är galen i choklad så det kommer nog få bli så att maken får gömma den största delen av chokladen.

Did I mention this is a rant? Sense really has no place in it.
  • Dixabilly
    MayaS skrev 2010-01-07 20:46:03 följande:
    Jag ska också hålla mig till imorgon... och då tänkte jag att jag skulle unna mig lite popcorn... kan faktiskt leva utan chips... kanske att jag unnar mig en bit choklad som är en passion (nepp ingen last alls ) Facebook är ett bra ställe att gnälla på... länge leve statusraden *hehe*
    Haha ah precis. Ah jag är fan chipsoman! Kan inte leva utan. Men att vi slutat äta det på vardagar (jag vet, hemska vanor) är ett stort framsteg för oss!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Love Life ♥¸.?°´¯) ♥
  • linelullan

Jag måste försöka klara mig utan choklad och chips och sånt ett tag. Tar jag en liten bit så är det kört! Jobbigt, för jag brukar ha fredagsmys med massa gott att äta. får väl bli morotsstavar eller nåt. haha

• Dixabilly
    linelullan skrev 2010-01-07 21:34:15 följande:
    Jag måste försöka klara mig utan choklad och chips och sånt ett tag. Tar jag en liten bit så är det kört! Jobbigt, för jag brukar ha fredagsmys med massa gott att äta. får väl bli morotsstavar eller nåt. haha
    jävligt duktigt! Så stark är inte jag ><
  • linelullan
    Dixabilly skrev 2010-01-07 21:37:05 följande:
    jävligt duktigt! Så stark är inte jag ><
    Jag brukar inte vara så stark. jag är chockad över mig själv. haha.. jag verkligen ÄLSKAR choklad. Idag på jobbet så fanns det en megastor chokladask mitt på bordet där vi brukar sitta och fika och jag lyckades att inte ta en enda!
    Och jag som brukar ha världens sämsta självdiciplin! haha.
  • Dixabilly
    linelullan skrev 2010-01-07 21:48:32 följande:
    Jag brukar inte vara så stark. jag är chockad över mig själv. haha.. jag verkligen ÄLSKAR choklad. Idag på jobbet så fanns det en megastor chokladask mitt på bordet där vi brukar sitta och fika och jag lyckades att inte ta en enda! Och jag som brukar ha världens sämsta självdiciplin! haha.
    Ah läste det i din blogg!! Sjukt duktigt!
    Jag smällde i mig choklad idag, av ren hunger!! Hann inte äta frukost och klockan ett slank en hel jävla chokladkaka ner, men men.. Det är bara att lära sig av misstagen antar jag {#lang_emotions_wink}
  • linelullan
    Dixabilly skrev 2010-01-07 21:54:57 följande:
    Ah läste det i din blogg!! Sjukt duktigt!Jag smällde i mig choklad idag, av ren hunger!! Hann inte äta frukost och klockan ett slank en hel jävla chokladkaka ner, men men.. Det är bara att lära sig av misstagen antar jag
    Ja, man trillar dit ibland och att äta då och då är inte så farligt, bara det inte blir varje dag.
  • Jessika82

hej vill gärna vara med här... ska börja träna med wii

jag är en riktig godisgris och jag har hittat ett bra komplement istället för godis, bars i från gymvaruhuset....

• Dixabilly
    Jessika82 skrev 2010-01-07 22:04:04 följande:
    hej vill gärna vara med här... ska börja träna med wii jag är en riktig godisgris och jag har hittat ett bra komplement istället för godis, bars i från gymvaruhuset....
    Ah, låter som en bra ide! {#lang_emotions_laughing}
    Välkommen :D
Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?