Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Jag ska också hålla mig till imorgon... och då tänkte jag att jag skulle unna mig lite popcorn... kan faktiskt leva utan chips... kanske att jag unnar mig en bit choklad som är en passion (nepp ingen last alls )
Facebook är ett bra ställe att gnälla på... länge leve statusraden *hehe*
Jag ska snart ha mens och försöker att inte äta för mycket. Varje månad, precis innan mens, så blir jag helt galen i mat. Jag vill bara äta hela tiden, vilket såklart inte är bra för vikten.
Jag är lite orolig för en stor beställning choklad jag gjorde för ett tag sedan. Hittade nämligen en laktosfri mjölkchoklad på en sida och ville beställa. Problemet vara bara att man var tvungen att beställa för minst 150 kr så det blev 550 g choklad sammanlagt.
Jag är galen i choklad så det kommer nog få bli så att maken får gömma den största delen av chokladen.
Jag måste försöka klara mig utan choklad och chips och sånt ett tag. Tar jag en liten bit så är det kört! Jobbigt, för jag brukar ha fredagsmys med massa gott att äta. får väl bli morotsstavar eller nåt. haha
hej vill gärna vara med här... ska börja träna med wii
jag är en riktig godisgris och jag har hittat ett bra komplement istället för godis, bars i från gymvaruhuset....