• neo06

Hur var det för er?

Till er som nyligen fått ett plus:
    Jag skulle uppskatta om ni kunde berätta om era symtom INNAN bim?
    1. Kände ni på er att ni var gravida?
    2. Hade ni molvärk?
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)?
    4. Hade ni ömmande bröst?

Kanske kommer ni på flera saker. Det är ju så många som frågar om detta och kanske skulle det här hjälpa lite.
    Kram och tack!

• Svar på tråden Hur var det för er?
  • Det blåa huset

neo06

Jag kände mig annorlunda och köpte ett test (inte gjort det det senaste 1,5 året).
    Magen värkte som när det är dags för mens, hade inga flytningar (har nu en vecka senare) och brösten var så inåt skogen ömma några dagar före BIM, kan tillägga att de fortfarande är lika ömma och en aning större. Magen molar fortfarande och jag är inte hungrig alls om dagarna.

• neo06

Hej Rossan! Tack för ditt svar. Vilken vecka är du i nu? Lycka till med graviditeten.

• Det blåa huset

Är i vecka 6 och är så rädd om den lill* bönan så inget ska hända.

Hur är det själv? Väntar du på BIM eller har du fått ett +?

• neo06

bara bra, tack! Väntar på bim den 20e. Spännande väntan, men jobbig.

• Det blåa huset

Håller tummarna för dig

• TorpSara

Toppentråd! Mera! Jordgumman, du gör mig hoppfull! Jag har BMI senast den 4 nov, men förmodligen tidigare. Har haft lätt mol/mensverk ända sen ÄL och mår illa (inte kräk-illa) på kvällen. Tänkte hålla mig till den 5 nov för att testa, det är så svårt att inte hoppas för mycket... Senast kände jag antingen ÄL eller när det fäste som en galen mensverk och svimmningskänslor under ca 40 min.

• neo06

Vad kul att den här tråden kom tillbaka Hur går det för dig Torpsara? Du skrev att du har bim den 5e, har du äl nu då?

• Ille

hej allihopa. här har ni en som testat plus igår. I Fredags kunde jag inte hålla mig längre och testade. Ett supersvagt + visade sig. Satt på jobbet då och kunde inte lägga in bild på testet. I går kväll testade jag igen och ett lite starkare + letade sig fram.
    Mina sympyom alltså.
    # Mår såååå illa
    # superont i brösten
    # molande värk i tjejmagen och i korsrygen.

För övrigt kände jag det på mig. Lycka till alla!

Svar på tråden Hur var det för er?