• neo06

Hur var det för er?

Till er som nyligen fått ett plus:
    Jag skulle uppskatta om ni kunde berätta om era symtom INNAN bim?
    1. Kände ni på er att ni var gravida?
    2. Hade ni molvärk?
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)?
    4. Hade ni ömmande bröst?

Kanske kommer ni på flera saker. Det är ju så många som frågar om detta och kanske skulle det här hjälpa lite.
    Kram och tack!

• Svar på tråden Hur var det för er?
  • Jessica275

1. Nja jag trodde nog jag var skengravid
    2.Hade lite som mensverk
    3.Har ganska så mycket flytninga, vita tjocka ( har haft det med mina andra graviditeter med.)
    4. Ömma bröst ca en vecka innan bm.

Kram Jessica

• neo06

Tack till dig också Jessica för att du delar med dig. Njut av din bebis i magen Kram

• Elisabethjz

Känner precis som du beskriver, fast vet inte hundra ännu, har inte testat eftersom jag har sååå oregelbunden mens och detta är första månaden som vi försökt. Skulle haft mens igår, enligt mina beräkningar. Har haft ont/molande värk i magen sedan en vecka tillbaka och ont i korsryggen sedan 5 dar tillbaka. Men blir lite "orolig" nu eftersom det känns som mensvärk, fast jag har inte märkt ngt att jag har "svällt" som jag brukar göra vid mens annars. Får väl vänta några dagar till innan jag testar..... Men hoppas!
    2. Hade ni molvärk? JAA
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)? JA
    4. Hade ni ömmande bröst? Lite

• Milica

Hej! Jag +:ade idag på BIM+1 (CB test)

1. Kände ni på er att ni var gravida? Ibland o ibland inte kunde ju varit PMS/skenis oxå
    2. Hade ni molvärk? Ja! sedan ca 4 dagar efter ÄL, molande mensvärk o rygg ont
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)?Ja, Lagom med flytningar inte så mkt
    4. Hade ni ömmande bröst? Började känna av dem på BIM-5 nu i V.5 känns dem mkt

Har annars känt mig trött från o till och även lite illamående. Har också haft som lite stickningar o liknande i magen annorlunda känsla än vid mens svårt att förklara.

• MNB

Milicia Passar på att ge dig en ytterligare GTRATTISKRAM här! Jag känner mig mest trött nu för tiden. En del yrselanfall och ökad mängd saliv i munnen. Annars har ryggen nästan slutat att värka.
    Kram Kram till er alla!

• Singela

Hej på er!!

Plussade igår ska ha BIM på måndag men "råkade" tjuvstarta. Har inte riktigt förstått att det är sant. Men det sjunker sakta men säkert in

1. Kände ni på er att ni var gravida? Jag tyckte att jag kände det men å andra sidan så är det lätt att säga i efterhand.
    2. Hade ni molvärk? Molandet har kommit nu idagarna typ sen i helgen, det som är är att jag bruakr vara lös i magen och nu är jag lagomt hård. Sen sväller min mage upp som en ballong på eftermiddagarna.
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)? Hade bara två dagar med sparsamma flytningar vid ägglossning
    4. Hade ni ömmande bröst? Jag började känna av brösten i helgen tror jag det var, det ömmar i bröstvårtorna.

Annars har jag mått illa hela helgen och det moler och känns som små stickningar i magen.

Lycka till allihop

Kram

• sabina82

Jag testade plus den 9 / 11 Bim-1

1. Kände ni på er att ni var gravida? Ja lite grann kände jag nog, kände mig lite varmare än vanligt..
    2. Hade ni molvärk? Ja fick det den dagen jag testade plus, innan den dagen har jag inte haft mlvärk..
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)? Ja ganska rikliga, har det fortfarande.
    4. Hade ni ömmande bröst? Nej inte alls.

• huldra

Jag kände att något kändes annorlunda, men var ändå inte säker på vad det var. Kändes som träningsvärk i lår och mage och det brukar jag inte ha även om jag inbillar mig att jag är gravid.

2. Hade ni molvärk?
    Ja, det drog lite i magen så det antar jag att jag hade. Inget som gjorde ont på allvar dock.

Obefintliga. Sedan när mensen skulle infinna sig kom den inte utan byttes ut av rosabruna flytningar och någon enstaka blödning.

Inte ömmande men något svullna. Kändes tyngre än normalt.

• AmandaPitkänen

testade + igår på Fars Dag

SVAR: Anade lite, fast jag trodde det var inbillning Men mina symptom var/är att jag är trött som bara den, liiite tyngdkänsla i brösten, liiiite illamående dagtid och att jag måste kissa oftare

2. Hade ni molvärk?
    SVAR: Japp, som mensvärk typ.

SVAR: vita och "stabbiga"... (hur ska jag förklara?) inte "hala" eller glidigt utan nästan mer åt det "gryniga" hållet om man kan säga så?

SVAR: nej inte ömmande, men liiiite tyngdkänsla i dom

Svar på tråden Hur var det för er?