• neo06

Hur var det för er?

Till er som nyligen fått ett plus:
    Jag skulle uppskatta om ni kunde berätta om era symtom INNAN bim?
    1. Kände ni på er att ni var gravida?
    2. Hade ni molvärk?
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)?
    4. Hade ni ömmande bröst?

Kanske kommer ni på flera saker. Det är ju så många som frågar om detta och kanske skulle det här hjälpa lite.
    Kram och tack!

• Svar på tråden Hur var det för er?
  • neo06

Stort GRATTIS!!! Hur många dagar efter bim fick du ditt plus?

• Ille

TACK neo06. Det första + i Fredags var BIM -3. Vet egentligen inte varför jag testade men det kändes annorlunda bara.Har som sagt BIM i morgon. Hoppas nu att det håller sig bara. Har inte följt trådar men såg idenna att du hade BIM 20/10. Hur har det gått? Kram

• neo06

jag fick mens på bim+1 Så nu hoppas jag att det tar sig på tredje försöket

• Ille

Håller tummar och tår för dig!! Kram

• neo06

Hoppas att jag får höra hur det går under graviditeten! Det är ju så spännande. Jag älskade att vara gravid

• Éowyn

Jag fick plus för en och en halv vecka sedan. Jag hade inga symtom innan. Mensvärk, men det kom aldrig någon mens. Kanske hade jag rikliga flytningar, det har jag nu i alla fall... Jag kände inte på mig att jag var gravid före bim, men jag hade en märklig känsla bim och dagarna efter. Testade bim+2

• TorpSara

Jag har nog precis haft ÄL, sista möjliga dag idag, men jag kände av det i onsdags... Tydlig mensvärk. Produktion i full gång, riktigt trevligt på alla vis.. Nu hoppas vi på tur och att det blir en bebis denna gång...

• Ameos

Jag fick plus i tisdags.

Här är mina svar:

1. Nej.
    2. Hade lite molvärk, men kände också som "hugg" emellanåt.
    3. Inga flytningar överhuvudtaget.
    4. Känner inte av brösten alls. Brukar aldrig ha ömma bröst annars heller.

Har i stort sett inga symptom alls än så länge. Mitt enda symptom är lite lätt yrsel emellanåt, men det kan ju lika gärna bero på andra saker. Känner mig med andra ord inte ett dugg gravid i nuläget. Var tvungen att testa om igår, och det blev ett lika tydligt plus som första gången, så gravid är jag, trots det.

• Ameos

Fascinerande att vi alla är så olika. En del får symptom direkt, medan andra inte känner någonting. Funderar på om det kan hänga ihop med mensen på något sätt. Har alltid haft väldigt problemfri mens, utan mensvärk, ömma bröst osv. Och nu i början på min graviditet känner jag absolut ingenting. Vad tror ni, kan det finnas ett samband?

• 80an

Känns kul att läsa om er Ameos och Eowyn eftersom annars verkar det som om de flesta har massor med olika symptom långt före BIM! Jag ligger runt BIM just nu,vet inte exakt pga oregelbundna cyklar, men det enda som är konstigt för mig är att jag inte fått någon mens trots mensvärk i några dagar! Brukar i vanliga fall få mensvärken när mensen redan kommit! Annars har jag inga symptom alls! Ni ger mig lite förhoppningar i varje fall!

Svar på tråden Hur var det för er?