• neo06

    Hur var det för er?

    Till er som nyligen fått ett plus:
    Jag skulle uppskatta om ni kunde berätta om era symtom INNAN bim?
    1. Kände ni på er att ni var gravida?
    2. Hade ni molvärk?
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)?
    4. Hade ni ömmande bröst?

    Kanske kommer ni på flera saker. Det är ju så många som frågar om detta och kanske skulle det här hjälpa lite.
    Kram och tack!

  • Svar på tråden Hur var det för er?
  • MNB

    Milica Tack! Det är jätteroligt, men just nu är jag otroligt nervös! Ja, jag tror att det är ett positivt tecken. Jag har bara haft mensvärk i ryggen, aldrig i magentidigare, men när jag haft det kom mensen inom ett par dagar. Nu kände jag av ryggen i nästan två veckor före ett plus på testet. Jag håller tummarna för dig! Du måste höra av dig och berätta hur det gick! Lycka till!

  • Stora

    Ingen molvärk inga ömma bröst därimot så hade de växt för jag märkte att BHn satt åt o så var det förra grav med -att brösten omärkligt växte....

  • Älskade vovvsing

    vill va med här åxå juh...

    1. Kände ni på er att ni var gravida? Kanske, kändes så men kunde ju varit skenis åxå!
    2. Hade ni molvärk? Japp, sedan fyra dgr efter äl... som in i bomben!
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)? ökade, som lotion
    4. Hade ni ömmande bröst? Nä, det fick jag samma dag som jag plussade.. (bim-5)

    Härligt att älta!!

  • Korpan

    Nu var detta inte nyss, men jag minns det ändå:

    1. Kände ni på er att ni var gravida? ------------ca 4 dagar innan BIM
    2. Hade ni molvärk? -------------Japp, Liiite ondare än PMS.
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)?------------Hade kraftiga ÄL-flytningar i 8 veckor.
    4. Hade ni ömmande bröst? ---------------Japp, bröstvårtorna var stenhårda och ömma hela tiden.

  • Korpan

    Ska även tillägga att jag hade kraftigt ökad sexlust, lite nymfoman-varning över mig vid sådana tillfällen.....

  • Asrta1

    Här är mina symtom. Hade äl 23-24 okt bim 7 nov, testade + bim-1 Testade med CB digital !

    1. Kände ni på er att ni var gravida?
    2. Hade ni molvärk?
    3. Hur var era flytningar (rikliga/vita.m.m)?
    4. Hade ni ömmande bröst?

    Svar:

    1. Ja men vågade inte tro det eftersom jag trott det innan oxå.
    2. Hade molandevärk redan ca 3 dagar efter äl.
    3. Har inga flytningar ! (tack o lov)
    4. Brösten började ömma samtidigt som värken i magen kom.

    Lite andra symtom: Mår illa som om jag gått och varit hungrig förlänge, tom i magen. Har haft mensvärk i en vecka och ont i ländryggen, det gjorde att jag började tvivla. Mitt humör skiftar från glad till ledsen på en micro sekund, dessa hormoner

    Nu idag så mår jag illa och det dra lite i magen, men jag är SÅ lycklig !

Svar på tråden Hur var det för er?