• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • LindaPalm

Har för ett par veckor sedan fyndat massor av billiga leksaker på Maxi, nu finns det inte mkt kvar men det som är kvar säljs ut ännu billigare. Köpte en käpphäst med ljud för 30:- till ett två årskalas och 40cm stora gosedjur (elefanter) för 10:-
    Pysselset säljs för 29:-
    Kika där

• zasata
    LindaPalm skrev 2010-03-03 21:00:42 följande:
    Har för ett par veckor sedan fyndat massor av billiga leksaker på Maxi, nu finns det inte mkt kvar men det som är kvar säljs ut ännu billigare. Köpte en käpphäst med ljud för 30:- till ett två årskalas och 40cm stora gosedjur (elefanter) för 10:- Pysselset säljs för 29:- Kika där
    vilken maxi då?
  • Line80
    zasata skrev 2010-03-03 21:44:25 följande:
    vilken maxi då?
    Ica Maxi finns väl lite överallt i sverige å alla har väl rea nu
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • AochJsMamma
    LindaPalm skrev 2010-03-04 20:48:46 följande:
    Maxi på Eurostop i Märsta
    BLÄ mitt avsky ställe nr 1 {#lang_emotions_throwup}  Bodde på hotellet där OFTA förr, shit va trött jag var på det stället *förlåt för OT, men blev påminnd bara*
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • star67
    zasata skrev 2010-03-03 20:54:10 följande:
    inga på rea så, men köpte nyss blåspennor till min snart 3åring som hon älskade.
    star67 skrev 2010-03-03 19:23:06 följande:
    tips på leksaker till flicka 3 år pojke 1 år??
    nej jag menade inte bara på rea, barnen har fått några presenter men jag tyckte inte att de var så kul så jag tänker byta de mot något annat på BRlEKSAKER.
    JAG HITTADE DEN VAD TYCKER NI ÄR DEN BRA??
    HADE KÖPT EN KÖK LEKSAK MEN DEN ÄR DYRT FÅR VÄNTA TILLS EN ANNAN GÅNG.
    www.br-leksaker.se/produkter/play2learn-talande-abc-kylskaap/
Svar på tråden Halva reapriset!!!