• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • TeDrickaren
    zasata skrev 2010-02-05 22:04:01 följande:
    göteborg eller stockholm?
    göteborg

Men läste nog fel trodde du menade nids 4kids.......{#lang_emotions_embarassed}

Hur är prisbilden på NK?
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Lalalong
    anette 81 skrev 2010-02-06 06:54:49 följande:
    Den manchester duffeln har jag oxå tittat på men fanns inte så stora storlekar
    Nä, den var på Baby, så den fanns väl upp till 80 eller 86... Fanns bara 74 och 80 kvar nu på rean.
    Den andra duffeln dock (med typ mocka.. äkta vet jag inte, men) var på snäppet större barn. Så den köpte jag i 104 till Klara.
    Klara 060504, Alva 100117
  • zasata
    Lalalong skrev 2010-02-06 10:03:15 följande:
    Nä, den var på Baby, så den fanns väl upp till 80 eller 86... Fanns bara 74 och 80 kvar nu på rean. Den andra duffeln dock (med typ mocka.. äkta vet jag inte, men) var på snäppet större barn. Så den köpte jag i 104 till Klara.
    dom är så fina, hade förra året till dottern i år är det en från Zara, som hon vägrat ta på sig, vägrat prova-- jippie.
  • Lalalong
    zasata skrev 2010-02-06 15:46:01 följande:
    dom är så fina, hade förra året till dottern i år är det en från Zara, som hon vägrat ta på sig, vägrat prova-- jippie.
    Åh, sånt är alltid roligt...  Har gjort sånna köp också. Klara vägrar!! Lycklig man blir
    Klara 060504, Alva 100117
  • USB

Såg nu att Pippi-Lotta säljer ut sitt parti via konkursauktioner. Synd att de inte skickar utan man måste hämta grejerna på plats. Såg lite saker jag skulle vilja ha men man vill ju inte åka 25 mil för att hämta.

• Wailea

Plus att moms 25% tillkommer på priset och en klubbavgift på minst 100kr för varje paket så det blir nog inte så himla billigt ändå särskilt inte då man inte hittar något paket med allt man vill ha....

• 2 små prinsessor
    USB skrev 2010-02-07 10:25:13 följande:
    Såg nu att Pippi-Lotta säljer ut sitt parti via konkursauktioner. Synd att de inte skickar utan man måste hämta grejerna på plats. Såg lite saker jag skulle vilja ha men man vill ju inte åka 25 mil för att hämta.
    var hittar man konkursauktionerna? och var ligger pippi-lotta?
Svar på tråden Halva reapriset!!!