• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Line80
    AochJsMamma skrev 2010-03-20 22:07:25 följande:
    fina! De med bilar ser typ likadana ut som de med flygplan, men med bilar istället, samma färger o så. De med rävarna gillade jag. Känns dina också som att det är fleecefoder eller nåt sånt i dem? De känns varmare än Alexanders andra Tretorn..
    jasså va dom inte blå?
    ja insidan verkar mjuk å bra, inte för varma som fodrade stövlar.. gummi kyler ju sådant så det va bara bra tycker jag!
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • charmmiss

i mitt stadium fanns det bara ett par tretorn stövlar kvar, men de var för små. de hade lagt fram everest stövlar för 99 kr istället, men det ville jag ju inte ha, ord pris på dem är ju 129kr.

• AochJsMamma
    Line80 skrev 2010-03-20 22:23:38 följande:
    jasså va dom inte blå?ja insidan verkar mjuk å bra, inte för varma som fodrade stövlar.. gummi kyler ju sådant så det va bara bra tycker jag!
    nä, det var blå jag helst ville ha..
    charmmiss skrev 2010-03-21 07:42:13 följande:
    i mitt stadium fanns det bara ett par tretorn stövlar kvar, men de var för små. de hade lagt fram everest stövlar för 99 kr istället, men det ville jag ju inte ha, ord pris på dem är ju 129kr.
    ring in till nordstan o fredsgatan o fråga, det var väldigt utplockat i fredags, men fanns i någr astl iallafall. De enda som finns i GBG är som sagt gröna med bilar på, de kollade i datorn och det är tydligen uppdelat i landet vad gäller motiv o färger.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • T M
    Line80 skrev 2010-03-19 22:43:28 följande:
    vilka köpte du? jag köpte ett par me rävar å ett par me flygplan.
    Kom in i er tråd av en slump, och kunde inte låta bli att skratta lite åt mig själv. Jag fattade först inte vad du menade med rävar, jag såg bara sniglar. Haha, det tog en stund, men sen klarnade det.
  • h80
    T M skrev 2010-03-21 08:25:11 följande:
    Kom in i er tråd av en slump, och kunde inte låta bli att skratta lite åt mig själv. Jag fattade först inte vad du menade med rävar, jag såg bara sniglar. Haha, det tog en stund, men sen klarnade det.
    Hihi, jag har inte läst så noga, men tittat på bilden o tyckte inte alls att stövlarna med sniglarna var specielt fina :) Men nu läste jag ditt inlägg o nu ser jag också rävarna.............o stövlarna blev genast mycket finare
  • T M
    h80 skrev 2010-03-21 08:27:46 följande:
    Hihi, jag har inte läst så noga, men tittat på bilden o tyckte inte alls att stövlarna med sniglarna var specielt fina :) Men nu läste jag ditt inlägg o nu ser jag också rävarna.............o stövlarna blev genast mycket finare
    Ja, med rävar på var de snyggare, håller med. Tyvärr kan min hjärna inte släppa sniglarna.
  • Linastrumpan
    Line80 skrev 2010-03-20 20:51:15 följande:
    dom med bilar fanns ingenstans i sthlm.
    Fanns med bilar på i butiken vid gallerian.
    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Diddi Puff
    T M skrev 2010-03-21 08:30:56 följande:
    Ja, med rävar på var de snyggare, håller med. Tyvärr kan min hjärna inte släppa sniglarna.
    hihi såg också sniglarna först
Svar på tråden Halva reapriset!!!