• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • zasata
    passau skrev 2010-03-09 13:23:55 följande:
    om ett tag går tråden ut, skall vi göra en ny och hålla liv i den tills det blir tokrea igen eller ska vi vänta tills det är dags? har för mig att  d e halva rean på lindex emellan dom stora reorna... ifs
    kan väl nästan vänta och bara ha lindex tråden? om du vill ge mig den ;)
  • Pokergirl
    passau skrev 2010-03-09 13:23:55 följande:
    om ett tag går tråden ut, skall vi göra en ny och hålla liv i den tills det blir tokrea igen eller ska vi vänta tills det är dags? har för mig att  d e halva rean på lindex emellan dom stora reorna... ifs
    Vänta till det är dags, finns ju både rabattkodstråd och shopoholicstråd som är igång fram till det blir "riktig" rea igen.
  • HN79
    solstraalen skrev 2010-03-15 17:28:43 följande:
    fodrade regnvantar billigt?
    Ica maxi alingsås. 25:-
  • AochJsMamma
    HN79 skrev 2010-03-15 18:21:27 följande:
    Ica maxi alingsås. 25:-
    är de bra? Håller de torrt? Tänker på att gekås tydligen är helt värdelösa o ligger i samma prisklass... (inte testat själv, var en annan mamma som sa det när jag var där o skulle köpa) 25 spänn låter ju toppen om de är nåt att ha!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • HN79

Nu har vi iofs inte hunnit använda dem så mkt men de verkar ok. Ord pris tror jag var 79:- Vet att rusta har också som var helt ok för 39:-

• AochJsMamma
    HN79 skrev 2010-03-15 19:19:19 följande:
    Nu har vi iofs inte hunnit använda dem så mkt men de verkar ok. Ord pris tror jag var 79:- Vet att rusta har också som var helt ok för 39:-
    värt att testa iallafall! Tack! {#lang_emotions_sunny}
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Kristyr
    Pokergirl skrev 2010-03-09 20:00:21 följande:
    Vänta till det är dags, finns ju både rabattkodstråd och shopoholicstråd som är igång fram till det blir "riktig" rea igen.
    har du länken till rabattkodstråden??
Svar på tråden Halva reapriset!!!