• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Line80

priset gäller till stövlarna är slut sa de till mig. så det är väl bara kolla med sin butik om det finns några kvar?

Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2010-03-21 08:19:19 följande:
    nä, det var blå jag helst ville ha.. ring in till nordstan o fredsgatan o fråga, det var väldigt utplockat i fredags, men fanns i någr astl iallafall. De enda som finns i GBG är som sagt gröna med bilar på, de kollade i datorn och det är tydligen uppdelat i landet vad gäller motiv o färger.
    vad trist, de e ju väldigt pojkiga för mina tjejer tycker jag.
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2010-03-21 18:37:58 följande:
    vad trist, de e ju väldigt pojkiga för mina tjejer tycker jag.
    mm det håller jag med om, de är rätt pojkiga..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Februarii

Ursäkta, nu måste jag och tracka tråden lite utan att ha varit här för men sniglar? Jag ser det inte :D Någon som kan förklara?

• AochJsMamma
    Februarii skrev 2010-03-22 08:19:27 följande:
    Ursäkta, nu måste jag och tracka tråden lite utan att ha varit här för men sniglar? Jag ser det inte :D Någon som kan förklara?
    hihi håller med, ser verkligen ing asniglar Men det är väl så att man måste ha sett det med en gång för att kunna lura ögat..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-03-22 10:29:35 följande:
    hihi håller med, ser verkligen ing asniglar Men det är väl så att man måste ha sett det med en gång för att kunna lura ögat..
    Det ljusa är sniglarna o det mörka är bakgrunden
  • Skytten75

Mölndals bokrea har inte halva ännu{#lang_emotions_frown}

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Skytten75

Inte coop i Sisjön, jag var där igår kväll.

Tips: 25% rabatt på ett helt köp hos Lindex i Mölndal ikväll mellan kl. 18-20!

Isabelle 060821 och Nellie 080722
Svar på tråden Halva reapriset!!!