• Qermit

Hemutredning hösten 2009 #3

Hej!
    Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden .

• Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3
  • TomMon

Tack alla ni, det värmer!!

Greengal: vi skickade våra papper till Taiwan i slutet av april, så det gick fort!

• Hjärtat längtar
    TomMon skrev 2011-08-23 21:27:36 följande:
    Tack alla ni, det värmer!!

Greengal: vi skickade våra papper till Taiwan i slutet av april, så det gick fort!
    Oj, ja då gick det verkligen fort! Skrattande
  • TomMon

Men sedan kan man lägga på de 26 månader vi stod i kö i Sverige, då känns det helt plötsligt rätt segdraget! ;)

• Qermit
    TomMon skrev 2011-08-25 16:41:42 följande:
    Men sedan kan man lägga på de 26 månader vi stod i kö i Sverige, då känns det helt plötsligt rätt segdraget! ;)
    Usch, påminn oss inte hur länge man egentligen står i alla köer ... Det är då iaf jag funderar på vad vi håller på med egentligen. Borde man skita i allt och flytta till NY istället? Eller Paris? Eller... Det kanske inte är meningen att just vi ska få bli föräldrar helt enkelt. Pust.
  • Hjärtat längtar
    TomMon skrev 2011-08-25 16:41:42 följande:
    jo det är klart! Vi har köat hos AC i 18 mån. Fast det spelar ju ingen roll eftersom vi vill välja ett land om inte har nån kötid i Sverige! (Taiwan CSS) Så vi kommer nog ha väntat i 2 år innan vi kan skicka dit. förhoppningsvis får vi medgivande i dec om allt går som planerat =)
    Qermit skrev 2011-08-25 16:56:48 följande:
    Usch, påminn oss inte hur länge man egentligen står i alla köer ... Det är då iaf jag funderar på vad vi håller på med egentligen. Borde man skita i allt och flytta till NY istället? Eller Paris? Eller... Det kanske inte är meningen att just vi ska få bli föräldrar helt enkelt. Pust.
    Klart ni ska bli föräldrar! Snart är det er tur!!!

Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3