Hästtråden v. 11
Nemia noj skrev 2010-02-22 13:11:55 följande:
Här har det inte kommit så mycket snö, men tillräkligt för att jag ska bli tokig på dom som plogar, jag förstår inte varför dom ska använda vår enda parkering som snö uppsammlings plats, va fanken tror dom vi ska parkera mitt på vägen?? Helt otroligt, och så ringde karn in o klaga för några veckor sen, då skotta dom upp parkeringen så det var ju bra ett tag, men nu har dom tydligen någon ny som kör och samma fan igen, i morse hade dom tryckt upp en stor snövall över huven på min bil, men va sjutton tänker dom med... Så det var bara att ta fram spaden och börja skyffla innan man kunde stressa iväg till dagis och sen skolan. De e ju ren tur att man har snälla shettisar med korta ben, för staketet ute på åkern har plogen tömt ner berg med snö över så de går ju inte göra ett dugg åt att de inte existerar. Men då det e så höga drivor på åkern så går ju inte shettisarna dit ut heller. Annars ahde dom ju kunnat gå vart dom vill när dom vill. Har iaf konstatera att jag har en märklig hingst, han smiter hellre ut i fållan o står ensam än att går i hagen där de dessutom går ett sto.. Han har försökt betäcka min valack, men stoet luktar han inte åt ens. Undrar om han e gay