Malignt Melanom
Startar upp en ny tråd eftersom den gamla stängs ner snart.
Den gamla tråden är www.familjeliv.se/Forum-4-46/m47945004.html
Startar upp en ny tråd eftersom den gamla stängs ner snart.
Den gamla tråden är www.familjeliv.se/Forum-4-46/m47945004.html
Nu hittade jag din nya tråd!
Åh Ulle vad glad jag blir för ditt kommande samboskap!
Härligt för er att kunna vara tillsammans alltid!!
Vad hemskt att ni inte bara kan få vara sjuka och försöka tillfriskna istället för att bli jagade av FK...
Hade ni fått välja själv så hade ni naturligtvis hellre mått bra och kunnat jobba.
Tyvärr är det väl alla bidragsfuskare som orsakar denna hetsjakt på långtidssjuka.
Hej Ulle!
Grattis till sambon, vilket lyft!
Såg du föresten på Aktuellt häromdagen? Då var det ett inslag om en man i Stockholm som får en ny behandling mot MM med spridning. Han behandlas på SÖS och de har någon klinisk studie där de behandlar med egna leukocyter har jag för mig. Lät väldigt spännande. Mannen i fråga har lyckats leva i 5 år med spridd sjukdom och ser ut att vara pigg! Kolla in på SVT Play vetja...
Mamma är sämre dessvärre och har inte fått behandling sedan början av December...börjar bli trist nu. Hon har för dåliga värden helt enkelt. Hoppas det vänder snart. Hon fick nytt blod förra veckan och blev mycket piggare ett tag. Skönt...Du inspirerar oss!! Kram kram
Hoppas verkligen du börjar må bättre snart!
Hoppas också att du fick mysa med barnen innan de åker till pappa, du får vila ut ordentligt och ta hand om dig i helgen.
Vilken blogg är det du har påbörjat igen? Inte här på FL?
Tack.. igår vände det.. så nu mår jag lite bättre. Pust!! Tur man glömmer mellan gångerna hur dåligt man mår.
Det blev ändring så vi kör barnen till pappa idag.. och så tar vi en härlig promenad med hundarna sedan. Det behöver de.. och vi. :)
Nej jag har en blogg som jag skrev i tidigare, men som jag tog bort ett tag. Nu har jag öppnat den igen. Det är http://www.ulricamagnusson.blogspot.com/ Där skriver jag inte bara om sjukdomen utan om livet i stort. :)
Hej Ulle, Grattis till sambolivet!!! Skönt att höra att du maar bättre!! :o)))))
Min farbror har varit och röntgat skelettet och det ser mycket bra ut. Han har ju naturligtvis fortfarande tumörer i lungorna och levern men tydligen saa är de smaa, saa smaa (och saa skall de förbli!!!) Han fick blod och dundervitaminer och maar nu som en prins säjer han. Och plus är även att han inte maar pyton av cellgifterna (fast det kan säkert variera, eller hur är det?)... Önskar dej en riktigt god fortsättning paa det nya aaret!!!!! Hoppas du snart maar 100% igen! Kram. PS Ska kolla in bloggen din - tack för info! DS
Hur går det för dig vännen?