• Svar på tråden Malignt Melanom
  • Gustie

Härligt att höra, bara ge dem, de där tumörerna.

Stackars lilltjejen då...hoppas de får leka nån annan gång.

Ha en skön helg!

Världens bäste Jacob - 2006-12-21
  • Ebba Leones Mama

Å va glad jag blir! Hoppas de hittar rätt nu med cellgifter, det verkar ju som sagt som om de biter kanske? Vore ju helt otroligt!!! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!! Stor kram!
    Har vart inne och kollat om du har skrivit men det var ett tag sedan så jag blev lite orlolig. Skönt att du är "tillbaka" igen! Kram

• Strözzel

Underbara nyheter att läsa här på tråden Ulle, dina inlägg utstrålar glädje. :)

Hoppas din dotter mår bättre snart och ha en fortsatt härlig helg. 
  • Ulle73

Tack! Ja det är härliga nyheter. Så länge det minskar eller står still ser jag som positivt. :)

Min dotter mår lite bättre. Nu har några av barnen gått på bio och vi andra skall fixa lite här hemma. Har ju en del flyttlådor kvar. ;)

• Anonym

Hej

Jodå jag mår bra. Skall in på behandling på onsdag. Sista gången i Göteborg sedan blir det Lund fr.o.m. april.

Det har varit så mycket med flytten och allt runtomkring. Alla undersökningar och så. Hittills så visar röntgen igen att det minskar i alla fall. :)

Tack för att ni bryr er om. Kramar!!

• Fem

hej.

letar mig fram här och vet inte om du väcker hopp eller skräck hos mig. Jag väntar fortfarande på att få veta exakt hur illa det är, att det är malignt melanom har de redan konstaterat och de tog bort en knytnävsstor bit av mitt ben.
    Nu väntar jag. Och väntar. Och väntar. Och vet inte alls hur man ska hantera det här.
    jag har en fantastisk man, två små pojkar, 1 och 3 år gamla och de ska få ett syskon i juni och jag är så jävla rädd att behöva lämna dem.

Jag fick diagnosen för en vecka sedan idag, och opererades samma dag. Och jag känner att jag är på väg att bli riktigt jävla bitter, både på hur folk omkring reagerar och på att man ska drabbas av sån här skit!

Och nu har jag läst ännu mer och bestämmer mig för "hopp". Det verkar ju som om man kan leva bra med det här ändå, även om det visar sig att det gått alldeles för långt...

• Ulle73
    Fem skrev 2010-03-03 14:44:15 följande:
    hej.letar mig fram här och vet inte om du väcker hopp eller skräck hos mig. Jag väntar fortfarande på att få veta exakt hur illa det är, att det är malignt melanom har de redan konstaterat och de tog bort en knytnävsstor bit av mitt ben. Nu väntar jag. Och väntar. Och väntar. Och vet inte alls hur man ska hantera det här.jag har en fantastisk man, två små pojkar, 1 och 3 år gamla och de ska få ett syskon i juni och jag är så jävla rädd att behöva lämna dem.Jag fick diagnosen för en vecka sedan idag, och opererades samma dag. Och jag känner att jag är på väg att bli riktigt jävla bitter, både på hur folk omkring reagerar och på att man ska drabbas av sån här skit!Och nu har jag läst ännu mer och bestämmer mig för "hopp". Det verkar ju som om man kan leva bra med det här ändå, även om det visar sig att det gått alldeles för långt...
    Jag förstår dig precis. Jag har också ena stunden inte kunna läsa alls om cancer och ibland så dyker jag ner i allt. Beror helt och hållet på hur man mår och i vlket stadie man är.

Jag kan säga att barnen och familjen får en att kämpa på och aldrig ge upp. Jag har två döttrar på snart 11 år och 6 år.

Varje dag försöker jag se positiv.. ser andra saker i livet som jag inte uppskattat förut. Är lugnare än innan sjukdomen osv.

Du får gärna skriva igen och berätta hur det går. Om du har msn får du gärna skriva där om du vill. Lättare ibland.. [email protected]
  • Ulle73

Ligger inne nu och fick berättat för mig från en medpatient om hennes släkting som gått bort alldeles för ung. Efter en del frågor från mig så fick jag det bekräftat.. tyvärr är det TS i tråden Sjuk i cancer med dotter på 2 1/2 år. Jag lovade ju TS att inte avslöja hennes identitet, men eftersom jag vet att många som läser i min tråd även följde hennes och är oroliga för henne så väljer jag att meddela er den tråkiga nyheten.

Hon har alltså somnat in nu och det känns jättejobbigt eftersom jag tänkt så mycket på henne, men ändå bra att få veta så vi inte behöver fundera mer utan kan skicka henne våra tankar istället. {#lang_emotions_flower}

Svar på tråden Malignt Melanom