• Svar på tråden Malignt Melanom
  • The Black Lady
    Ulle73 skrev 2010-03-03 17:09:45 följande:
    Ligger inne nu och fick berättat för mig från en medpatient om hennes släkting som gått bort alldeles för ung. Efter en del frågor från mig så fick jag det bekräftat.. tyvärr är det TS i tråden Sjuk i cancer med dotter på 2 1/2 år. Jag lovade ju TS att inte avslöja hennes identitet, men eftersom jag vet att många som läser i min tråd även följde hennes och är oroliga för henne så väljer jag att meddela er den tråkiga nyheten.Hon har alltså somnat in nu och det känns jättejobbigt eftersom jag tänkt så mycket på henne, men ändå bra att få veta så vi inte behöver fundera mer utan kan skicka henne våra tankar istället.
    Oj, vad tråkigt.......tankar går till hennes familj....

Tack för att du berättade!
  • Minandra
    Ligger inne nu och fick berättat för mig från en medpatient om hennes släkting som gått bort alldeles för ung. Efter en del frågor från mig så fick jag det bekräftat.. tyvärr är det TS i tråden Sjuk i cancer med dotter på 2 1/2 år. Jag lovade ju TS att inte avslöja hennes identitet, men eftersom jag vet att många som läser i min tråd även följde hennes och är oroliga för henne så väljer jag att meddela er den tråkiga nyheten.Hon har alltså somnat in nu och det känns jättejobbigt eftersom jag tänkt så mycket på henne, men ändå bra att få veta så vi inte behöver fundera mer utan kan skicka henne våra tankar istället.
    Ånej Det var jättetråkigt att höra..... Var det länge sedan?
    Skickar en tanke till henne och till dig Ulle. Tack för att du meddelade den tråkiga nyheten.
  • Ulle73

Ja världen kändes liten när hon bara nämde det.. jag var tvungen att kolla om namnen stämde.. och då fick jag det bekräftat att det var hon. Gick rysningar över hela kroppen. Hon gick bort nyligen.

• Minandra

Himla ledsamt..... Förstår att du fick rysningar..... Även om vi förstått att det inte gått så bra så fanns ju ändå hoppet att hon kämpade på. Men det känns samtidigt bättre att få veta att hon nu finns hos änglarna än den ovissheten om vad som hänt.
    Är du inne på behandling eller mår du sämre igen?

• Ulle73

Jo visst misstänkte vi nog att det var så illa, men det är ändå jobigt. Samtidigt som du säger så är ovissheten inte rolig..

Jag är inne för behandling nu. Ligger på JK till på lördag.

• Minandra

Hoppas behandlingen går bra och att du snart är hemma hos din familj igen.
    Kram

• Anonym

Tack snälla Ulle för att du berättade den jättetråkiga nyheten. Det var riktigt ledsamt att höra även om vi redan befarat att det var så. Usch vad trist. Jag har tänkt så mkt på henne och inte riktigt kunnat släppa tanken så det var skönt att få veta. Men så fruktansvärt tragiskt . Men vilkem otrolig fighter hon måste ha varit, var ju rätt dålig i november redan.
    Hoppas din behandling går bra. Kram!

• Ulle73

Ja hon var en fighter och vad jag hörde så levde hon livet så långt det gick.

Tycker också att det är bra att veta även om det är tråkigt och jobbigt. Jag har så många gånger skickat meddelande och kollat om hon varit inloggad. Nu vet jag.. sänder henne många tankar.

• älg
    Tack ulle för du berättade, har tänk på henne och letat efter henne här på fl.
    Sitter här och fundera över livet,tårar som rullar på kinden.  Ska försöka leva i nuet och ta till vara på dom små stunderna i livet.

Kramar till dej
  • Pappa med 3

Sista gången däruppe.... gött...
    Allt blir enklare nu..

Svar på tråden Malignt Melanom