Malignt Melanom
Startar upp en ny tråd eftersom den gamla stängs ner snart.
Den gamla tråden är www.familjeliv.se/Forum-4-46/m47945004.html
Startar upp en ny tråd eftersom den gamla stängs ner snart.
Den gamla tråden är www.familjeliv.se/Forum-4-46/m47945004.html
Ja världen kändes liten när hon bara nämde det.. jag var tvungen att kolla om namnen stämde.. och då fick jag det bekräftat att det var hon. Gick rysningar över hela kroppen. Hon gick bort nyligen.
Himla ledsamt..... Förstår att du fick rysningar..... Även om vi förstått att det inte gått så bra så fanns ju ändå hoppet att hon kämpade på. Men det känns samtidigt bättre att få veta att hon nu finns hos änglarna än den ovissheten om vad som hänt.
Är du inne på behandling eller mår du sämre igen?
Jo visst misstänkte vi nog att det var så illa, men det är ändå jobigt. Samtidigt som du säger så är ovissheten inte rolig..
Jag är inne för behandling nu. Ligger på JK till på lördag.
Hoppas behandlingen går bra och att du snart är hemma hos din familj igen.
Kram
Tack snälla Ulle för att du berättade den jättetråkiga nyheten. Det var riktigt ledsamt att höra även om vi redan befarat att det var så. Usch vad trist. Jag har tänkt så mkt på henne och inte riktigt kunnat släppa tanken så det var skönt att få veta. Men så fruktansvärt tragiskt
. Men vilkem otrolig fighter hon måste ha varit, var ju rätt dålig i november redan.
Hoppas din behandling går bra. Kram!
Ja hon var en fighter och vad jag hörde så levde hon livet så långt det gick.
Tycker också att det är bra att veta även om det är tråkigt och jobbigt. Jag har så många gånger skickat meddelande och kollat om hon varit inloggad. Nu vet jag.. sänder henne många tankar.
Sista gången däruppe.... gött...
Allt blir enklare nu..