• Majblomma12

Dansar med vargar!

Jag var ju tyvärr så, litegrann, då jag jobbade kulturellt. Fast på något vis höll jag alltid deadline. Men gud vilken ångets dagen/dagrana innan, då jag försökte och inget ville fram. Och så plöstsligt, mitt i den svartaste ångesten, PANG - och så flödade orden. Snacka om flow!

Rent allmänt är det så att inom allt kulturarbete sätter man deadline nära två veckor innan det MÅSTE vara inlämnat, just för att man vet om de här spärrarna. Ändå drar folk ständigt över med både två och tre veckor.

• Majblomma12

Ja, Zeke. Det var ju en klassiker. Satt och skrev Summary på D-uppsatsen natten innan inlämning. Herregud...

• Majblomma12

Lehen, vad gör han om det är till dig, då?

• Majblomma12

Nu börjar På spåret!

• Majblomma12

Vi kompletterar varandra. Han är nog lite mer allmänbildad än jag, men jag kan mer om kultur och film och har bildminne. Vi är ett bra frågesport-team, helt enkelt.

• Majblomma12

Sambon fick välja: Finding Neverland eller Titanic, som går på Canal + just nu. Han valde... TITANIC! Kan man annat än älska en sån man?

Ha en trevlig kväll!

• Majblomma12

Grattis Svartaskalman! Ska tänka på dig på lördag, då jag går på jobbet och harvar, efter fredagens personalfest. Känns ju rätt fint att man vet att man inte kommer vara det minsta bakis i alla fall.

• Majblomma12

Usch. Tittade just ut. Det SNÖAR!

• Majblomma12

Ja, det ska bli kul. Men eftersom jag jobabr dag på lördag får det bli en tidig sorti. Ovanligt att inte vara med och stänga stället.

Svar på tråden Dansar med vargar!