Reflux i urinvägar, njurproblem osv........
Önskar trevlig och go helg till alla! Kattis, hoppas att Milo är redan bättre. Du får gärna informera oss här hur ni har det. Kram.
Ev. vill de gå in med en kamera och titta eftersom de inte kan se något på röntgen eller ultraljud. Har ni andra fått göra det och var det besvärligt för era barn? Läkarna har också talat om att han kan behöva kateter för att avlasta den njuren. Är det det som kallas för RIK-ning som du beskriver Virga?
Kattis!
Så skönt att höra! Verkligen stort grattis! Hoppas det håller sig så här länge nu i framtiden!
Är så jäkla trött att kan inte skriva mer. Måste gå å lägga mig direkt.
Vi har det lugnt iaf. Julius har börjat på dagis, jag instruerar personalen ang. RIK - ning. Går faktiskt jättebra men allt tar sin lilla tid.
Hej alla! Varmt välkommna alla nya som vill dela med oss sin erfarenhet , tankar, funderingar osvs osv... Ankilin, First baby,Shea 1, Kornelia Juhas
Roligt att ni hittade hit!
Kornelia Juhas! Stort kram till dig. Kan tänka mig hur hemskt är att utföra MUCG på en så stor flicka och dessutom hålla med tvång fast hon vill inte det. Usch var hemskt! Jag verkligen hoppas att ni hittar bästa alternativ i det hela. Jag vet inte vilken alternativ jag skulle välja i ert fall - vetigaste för mig låter den 3:e , men det krävs ju MUCG!
orkar tyvärr inte skriva mer idag - själv har varit iväg med lillen som fick nästan 40 graders feber ikväll så vi var bråttom till akuten. Blev ingen inläggning, då allt känndes inte så alvarligt, sticka helt blank , urin fin och ren. Pågen har hunnit att bli piggare fast hade 38,4 på akuten. Vi för se vad som händer inatt samt imorgon. Jag tänkte lämna pappan hemma med lillen och själv sticka till jobbet (kommit tillbaka den 1/9)och kontrolera per telefon hur det går till med det hela. Hoppas feber är bara reaktion på18 mån vaccin....
Återkommer någon dag när jag känner att jag orkar!