• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

Hej alla campare!

Jaha, nu har vi nytt år och en ny säsong börjar närma sig för oss som inte vintercampar!

Några här inne har ju lyckan att gå i väntans tider o vi hopaps att ni meddelar oss andra när lyckan är total. Så vi har en chans att bli lite avis  
    Ja givetvis skall ju ni som plötsligt blir med vagn elelr bil oxså berätta, här inen glädjs vi med vaandra o följs åt i väntan (under vintersäsongen) på säsongen 2010

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48056792.html
    (vår gamla tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html
    (vår förr förra tråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    (bildtråd)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45543049.html...://www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html
    (camparnas hemma campingar)

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html
    (vilka är vi tråden)

ja jag testar så här så länge o hoppas att ni alla hittar hit o att länkarna funkar.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-14 21:31
    Jag har inte problem med stavningen, bara problem med snabba fingrar på tangentbordet Sorry hoppas ni fattar ändå!
  • Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !
  • Veliga Mamman
    Wilowa skrev 2014-03-12 21:00:55 följande:
    Vet inte hur det ser ut just nu, men när jag var upp för 1½ vecka sedan så fanns det snö så det räckte och blev över. Helt otroligt mycket snö i sälen i år.

Härligt B-)

Hoppas verklien vi får en fin vecka men dina backar o spår
  • Mrs girl

Nu är vagnen hemma igen och städning pågår. Nu vill jag ha vååååår

Nu e våran sötnos här 8/7-09
  • Amarillo

Vi hämtar hem vagnen på måndag och ser verkligen fram emot det, ska bli kul och få hem den =)

• Wilowa

...och jag vill verkligen inte få hem vår vagn. {#emotions_dlg.djavulsk} Däremot vill jag väldigt gärna åka till den...

• Amarillo

Nej klart du inte vill när den står på vinter camping, vi lutar åt campingen i Kläppen till vintern.... Ska undersöka den i sommar, blir väl Dalarna i år igen tippar jag och även Maria Camping i Mellbystrand. Vi fick hem camping tidningen i förra eller förra veckan så nu kikar vi lite i den =)

• Wilowa

Nej jag vill verkligen inte ha hem vagnen än, jag hade gärna vinter i fjällen hela året om. Fast senast 1 maj ska vi ha tagit hem vagnen, men med tanke på hur otroligt mycket snö det är i Sälen nu så får vi väl hacka lös vagnen.

• Wilowa
    Veliga Mamman skrev 2014-03-19 11:33:59 följande:
    Någon som vet vad gasolen kostar på caravan clubs camping i Tandådalen?
    Vi e medlemmar
    Jag har tyvärr ingen koll på det, men ring dem och fråga.
  • Majken

Vår älskade vagn är hemma på gårdsplanen sen ett par veckor och tvättrumsrenoveringen är igång!! Väggarna är målade och klara, tapet ska upp mellan tvättat och spegelskåpet (som ska vitmålas) och maken bygger ny bänkskiva i lättviktsmaterial till det rostfria handfatet!

Har dock ny jourplacering sen 5 v tillbaka så det har blivit lite mindre med tid än vi trott, men så är livet för oss jourfamiljer!

Har även bokat in långhelgen ons-sön Kristi Himmelsfärdshelgen till Lysingsbadet i Västervik!

Nu har vi ofta husvagnshäng på hemmaplan, både te och vin smakar godare i vagnen än inne i huset?! Vi är nog rätt nördiga men vi älskar't

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !