Uhhh, CHarly, sjuka svettningar later lite labbigt.
Men det kanske ar nagon poang till de dar svettningshyddorna indianerna kor med?? A andra sidan sa roker de ju lite allt mojligt samtidigt!!
Jag sitter har och funderar och funderar som funderarsmurfen alltid sa.
I var stad sa har de public Pre-K sa vi har anmalt Ella. I och med att min man jobbar for samma stad sa har han lite hooks, sa vi kan nog fa vilken skola vi an vill, men vi vet verkligen inte vilken vi skall valja. Ingen av dem ar val stjarnskolor direkt, men det ar pre-K vi snackar om, sa det gor forhoppningsvis inte sa himskans mycket.
Vi har att valja mellan tre skolor.
Skola 1. Pre-K-8 Langt borta, valkand och bra rektor, Internatinellt Bachelauriat program, average klass-storlek ar 24, och lagom bra blandning pa eleverna, (typ 30, 30, 30, 10 - white, AA, Hisp., Asian).
Skola 2. Pre-K-6 Nara, men i ett inte sarskilt bra omrade. Har de basta testresultaten av alla tre skolorna. Montessori, med average klass-storlek ar 15, blandning pa eleverna ar fortfarande OK, men lite mer Hisp. och AA an white och asian, och pga omradet det ligger i, blir jag lite fundersam pa det.
Skola 3. Pre-K-6 Narmast, men samst resultat av alla tre. Klass-storlek 14, ocksa en Montessori. 60% vita, resten hisp. och AA.
Sa hur skulle ni tankt?? Ar det viktigast att det gar snabbt att ta sig dit, att omradet skolan ligger i ar lite finare, (inte tjusigt by any means, vi snackar, chans att bli skjuten i drive-by eller inte typ), eller att skolan producerar bra resultat???
Jag kan i vanlig ordning inte ta ett enda beslut!!