• EnAnka

gravida i linköping?! :)

På valborg blir det nog diverse studentkörer och picknick under dagen och sedan letar vi nog rätt på någon brasa på kvällen!

Ska vi slå till med en fika på söndag kl. 15.00 kanske då?

• EnAnka

Tjoho! Då tkr jag vi kör på det så det faktiskt blir av! Jag som är tämligen nyinflyttad kan ju då inte nämna ett enda café i Linköping. Någon som har ett förslag på trevligt ställe?

• EnAnka
    sannax02 skrev 2010-04-29 12:55:40 följande:
    Äntligen! Söndag kl.15. Vad säger ni om Tropikhuset i Trädgårdsföreningen eller kanske Fräcka Fröken på Ågatan? :) Många andra ställen (förutom kedjorna) verkar ha stängt på söndagar.
    Jag hittar både till trädgårdsföreningen och Ågatan så för mig spelar det ingen roll eftersom jag inte varit på något av ställena:)
  • EnAnka
    sannax02 skrev 2010-04-30 13:48:59 följande:
    Det låter bra! Tropikhuset kl. 15 på söndag. Vilka kommer?
    Jag kommer! Det blir trevligt.:)
  • EnAnka
    Zelinra skrev 2010-05-05 20:46:00 följande:
    Tyckte också att det var väldigt trevligt att träffas och prata av sig lite. Jag gör gärna det fler gånger. Jag var på RUL i måndags. Allt såg bra ut och den röjde runt i min mage. Har fortfarande inte känt någonting dock.
    Ja det var jättetrevligt!

Härligt att höra att allt såg bra ut! Tänkte faktiskt på ditt UL idag och hoppades att allt hade gått bra så det var roligt att höra!

Här har all energi försvunnit från kroppen de senaste dagarna känner jag - helt slut! Hoppas det vänder men känner att chanserna inte är så stora för det. Har en månad till tentan så får hoppas att jag kan samla ihop all den energi jag har kvar så det blir klart!

Efter det är det ju bara två veckor kvar. Det börjar pirra lite nu!
  • EnAnka
    sannax02 skrev 2010-05-08 20:11:56 följande:
    Vi var hos barnmorskan idag och hon såg att bebisen inte alls hade huvudet nedåt som hon först trodde utan ligger felvänd....så nu väntar kanske vändningsförsök, känns inte alls kul :(
    Nej men fy vad jobbigt det måste kännas nu. Vet du när vändningsförsök blir eller ska de kolla någon gång innan om bebisen har vänt sig rätt själv först? Det går säkert bra hur det än blir!
  • EnAnka
    sannax02 skrev 2010-05-09 22:17:35 följande:
    Vet inte, de ska kolla på tisdag igen så får vi se hur det blir. Om den fortfarande ligger fel måste de försöka vända inom 10 dagar, för man gör det visst inte efter v.36+6. Håll en tumme! :)
    Okej, hejaheja! Hur som helst kommer det gå bra i slutändan och det är ju viktigast:) Hoppas dock såklart att det kommer gå så smidigt som möjligt. Jag får veta läge på onsdag, det känns ganska spännande faktiskt! Får väl se om jag har någon tur där.
  • EnAnka

Rapport: Bebisen är fixerad! Tjoho! Känns toppenbra såklart. Skönt att höra att vändningsförsöket gick bra och hoppas det håller i sig.

Den 26e har tenta-p börjat så schemat är väldigt flexibelt såklart. Det bör således inte vara några problem med lunch då!

• EnAnka
    Emily02 skrev 2010-05-17 15:37:49 följande:
    Fika den 26:e skulle funka för mig om det blir mot eftermiddagen säg vid 15.30-tiden..annars jobbar jag. det är mycket av den varan nu tyvärr. mycket på jobbet och mycket i skolan..det är ju nu man borde gå ner i tid och varv men det har varit dubbelt av allt. sommaren gör sig påmind i form av värme, grönska och fågelkvitter och det är ju då vi ska ha bebis - jag har inte motivation eller lust till jobb och studier känner jag. skönt att era bebisar fixerat sig!!
    Nej det håller jag med om! Nu vill jag bara föda barn och njuta av solen:) Känner inte att studiemotivationen är på topp nu. En fika på eftermiddagen 26e skulle funka fint. Hur ser det ut för er andra?
  • EnAnka

Jag kan nog vilken dag som helst fr o m nästa vecka! Kanske inte måndag... Vad sägs om torsdag då?

Svar på tråden gravida i linköping?! :)