gravida i linköping?! :)
Då verkar ju tisdag vara ett rimligt förslag. Vad sägs om 14.30?
Då verkar ju tisdag vara ett rimligt förslag. Vad sägs om 14.30?
Jag vet som sagt inga ställen men tycker att möjlighet att sitta utomhus känns bra! Tropikhuset var ju väldigt trevligt, men det kan ju vara bra att variera sig lite:)
Ska vi säga Fräcka fröken då? Det blir nog toppen!
Fika, tisdag 25/5, 14.30
Vi som kan komma:
*Honey1982
*lolca
*EnAnka
*Emily02
*sannax02
*idupur
Hejsan!
Hoppas alla som ska med imorgon är laddade nu!=) Har idag pysslat lite med bebissaker och ska skriva en inköpslista. Tänkte plugga först och tänkte att jag ju kan skriva en lista som belöning när jag har gjort en del! Jag har idag 4 veckor kvar till BF. Konstigt nog känns det inte särskilt nära än, men det kommer nog snart.
Nämnde även att det skulle bli fika av för två på föräldragruppen som blev lite sugna på att följa med tror jag. Tänkte jag kunde slänga iväg ett mail till dem och berätta var det blir av, vad tror ni?
Hoppas ni har det bra med magarna!
Hej,
Vet ej om någon hinner läsa här men jag känner mig inte i form efter en dålig natts sömn och har även fått spontanbesök från svåger här. Känner därför inte att jag hänger på idag, men hoppas på att få ses någon gång framöver i stället!
Jag är i örebro nu och tänkte föda här så någon fika hinns det inte med. Kan dock uppdatera lite om läget. Är ganska trött men inte så farligt ändå. Får ofta på kvällarna, särskilt om jag tagit en promenad, ett kraftigt tryck neråt som strålar ut på insidan av låren. Hoppas det betyder att det håller på att hända något. Har ju förvärkar också men det har jag haft hur länge som helst så de struntar jag väl lite i.
I övrigt har det sparkats hejvilt på sistone. Nu gör det ont tycker jag! Sparkar så hårt och länge så jag blir alldeles knäpp:P Börjar känna att bebisen är mer än välkommen ut nu. BF 21 juni. Lycka till alla!
Stort grattis till er! Vad roligt att det har gått bra allting! Nu hoppas jag få stå på tur med +6 dagar idag.