• bambu

Antikrundan snackar vidare...

Här fortsätter tråden "Någon mer som börjar närma sig 40 år och väntar nummer ett?". Under det år som tråden funnits har de flesta av oss fått barn och de små växer och frodas. Några av oss börjar fundera över nummer två...

Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40888808.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m43582295.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m45946607.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m48154174.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-10 18:35
    Bambu, 20/4, pojke
    Aledal, 18/6, Juni
    Ladycocos, 2/8, Elias
    Lyckoprinsessan, 11/8, Axel
    Kleopatra II, 27/8, flicka
    B Klein, 17/9, Kasper
    Minnie69, 22/9, flicka
    AnnaGee, 23/9, pojke
    Timmy97, 4/10, Tuva
    Katalina, 13/10, Axel och Arvid
    Illernos, 5/11, Signe
    Snattran, 9/11, flicka
    Irene Panik, 19/1, Wiggo
  • Svar på tråden Antikrundan snackar vidare...
  • AnnaGee

Bambu: Jag håller mig också uppdaterad om du snart beger dig ut och skådar fåglar . Ikväll har jag för första gången lagt alla tre barnen samtidigt. Jag är genomsvettig, men det funkade!

• bambu

Jag klarade mig ifrån att få barn 11 september! Nu är hon strax efter midnatt... puh. Nej, inte några känningar alls, förutom slempropp för några dagar sen... alltid något förståss... och när jag läser era senaste inlägg måste jag säga att jag blir lite kallsvettig... Det har varit ett par tuffa dagar nu sista tiden, själv med storebror och en kropp som inte orkar något!! Bröt ihop ett par gånger ikväll och kände att nu orkar jag inte fler kvällar ensam med treåring och höggravid! Jisses så slut jag blev och så aktiv en treåring kan vara... ajajaj så fogarna värker! Och idag har jag haft migrän ovanpå allt, men lyckats sova och vila bort det värsta. Ja, nu får det allt vara dags! Längtar så efter att lära känna den lilla nya människan!!!

• bambu

Så rörande när f försökte trösta mig ikväll när allt var som mest kaotiskt! Gullegrynet!

• B Klein
    bambu skrev 2012-09-12 00:24:54 följande:
    Så rörande när f försökte trösta mig ikväll när allt var som mest kaotiskt! Gullegrynet!
    Jag har varit med om samma sak, då K sagt "Mamma, blir du glad om du får en kram av mig?" Kan man svara annat än "ja" på en sån fråga?
    bambu skrev 2012-09-12 00:16:25 följande:
    och när jag läser era senaste inlägg måste jag säga att jag blir lite kallsvettig...
    Men du slipper i alla fall en kropp som värker och stökar (efter några veckor i alla fall för den här gången kände åtminstone jag mig rätt sliten i kroppen under ett par tre veckor efter förlossningen).
    AnnaGee skrev 2012-09-11 21:30:12 följande:
    Bambu: Jag håller mig också uppdaterad om du snart beger dig ut och skådar fåglar . Ikväll har jag för första gången lagt alla tre barnen samtidigt. Jag är genomsvettig, men det funkade!

Bra jobbat. Jag lyckades med två och kände mig väldigt stolt och nöjd över det

• bambu

Vi var på sjukhuset max tio minuter innan hon kom. Fortfarande lätt chockad men allt bra. Tur det fanns ambulans nära!!

• Ladycocos
    bambu skrev 2012-09-14 06:39:45 följande:
    Vi var på sjukhuset max tio minuter innan hon kom. Fortfarande lätt chockad men allt bra. Tur det fanns ambulans nära!!

WOW!! GRATTIS!!!
    Men jisses vilken entré det måste varit!!
    Tänk att jag blir alldeles tårögd av nya bebisar...
Svar på tråden Antikrundan snackar vidare...