bf-juni västerås
för oss spelar det nog inte så stor roll vilken tid det blir men på fm låter ju bra.
Ber om ursäkt att jag inte dök upp igår.. Jag å Melvin hade under torsdagsnatten roat oss med att vara på barnakuten.. Av oklar anledning började Melvin kaskadkräkas * flera, och till slut kom det bara magsaft.. Efter att konsulterat med barnakuten så åkte vi in för kontroll.. Allt var dock bra, och det dom var orolig för var att han skulle bli uttorkad.. Men efter provtagning och att ha ammat å sett att han fick behålla det, så fick vi åka hem..
Jag fick inga staples den här ggn.. Den läkare som snittade mig är nämligen en av 2 i Västmanland som syr med invärtes stygn som går bort av sig själv..
Å värmen, jag klagar inte, men det tog mig idag 4 timmar att få Melvin att somna ordentligt.. Till slut blötte jag ner en handduk och la på honom, och då somnade han.. Ska till BVC senare idag, förra veckan vägde han 5230 gr..
Dessutom fyller han 1 månad idag, och det firar vi med mängder av hormonplitor.. Gud, han ser ut som en mindre variant av tonåring..
Stort grattis igen skuggspel.. Äntligen har alla fått sina bebisar..
Såg att ni diskuterat åldersskillnad på barn.. Jag har nu testat allt, tätt och sladdis.. Fick ju 3 barn på 4 år (inte att rekommendera
), och nu kom Melvin 8,5 år efter sista barnet.. Helt klart så föredrar jag en sladdis.. Jag har mer tid för honom eftersom de andra barnen sköter sig själva och även förstår att de ibland behöver vänta, han är hela familjens gullegris och hans syskon formligen avgudar honom..
Men hade jag samtidigt inte haft mina andra tätisar, så hade jag helt klart känt att det varit för stort gap åldersmässigt, och att de inte skulle ha så stor nytta av varann..