Inlägg från: MaraFara |Visa alla inlägg
  • MaraFara

bf-juni västerås

Ang fika så kan jag när som helst den här veckan.. Är hemma och sjukskriven av en anledning som ni kan få höra sen när vi träffas.. Men jag varnar er, det är en lång historia :).. Känner verkligen att jag behöver komma ut och hitta på ngt skoj..

Har sen i lördags verkligen känt sparkar.. Känns som dova hjärtslag i magen :).. Minns känslan från barn nr 3, då det var exakt samma känsla..

• MaraFara

Jag är helt klart med på lördag..

• MaraFara

lizzzen; jag ska göra ett könsultraljud på Tittutkliniken i Sthlm.. Har tid i mitten av mars.. Ska ha med mina andra barn (12, 9 och 8 år) som verkligen ser framemot ett syskon.

Själv går jag hos MVC hos Carema på Kopparbergsvägen.. Ska vi träffas utanför Spicy eller inne?

• MaraFara
    Ny BF-lista

BF 10 juni -
    MaraFara
    BF 17 juni - Happy73
    BF 25 Juni - Angeni
  • MaraFara

Lördag 12,00 Spicy Hot: Angeni MaraFara (Sara)

• MaraFara

Du har delvis rätt.. Det ligger ett vid polishuset, men det vi ska träffas vid ligger mittemot Café Gränden.. Forex ligger oxå där i närheten samt postgallerian..

• MaraFara
    angeni skrev 2010-01-21 12:19:52 följande:
    Tur att man inte är orienterare, då jag totalt tittat på kartan åt fel håll:P aja så det kan bli.
    det där var ju hur kul som helst :).. Men du kan vara lugn, jag hade kunnat göra precis samma sak..
  • MaraFara

Eftersom det är lördag, så skulle jag nog parkera i punkt eftersom det säkert är mycket folk..

• MaraFara

Snart dags :)..

Eftersom det här blir mitt fjärde barn, så är det absolut det sista för mig.. Har planerat att vara hemma drygt 1,5 år.. Min chef vet redan om, gick inte å dölja graviditeten länge alls..Sen har jag även ansökt om havandeskapspenning å då måste hon skriva ett utlåtande..

Svar på tråden bf-juni västerås