Inlägg från: MaraFara |Visa alla inlägg
  • MaraFara

bf-juni västerås

Tack tjejer för en jättetrevlig lunch.. Å vet ni, nu sitter namnen på er :)..

• MaraFara

Själv ska jag nog faktiskt ta och baka semlor idag.. Finns ingenting som får mig att bli så pysslig och huslig som att vara gravid.. Jag som i vanliga fall knappt tittar åt ett paket jäst..

Var även förbi CHANGE igår för att införskaffa nya BHar.. Har ju länge tryckt ner behagen i en alldeles för liten BH, men igår insåg jag att det var dags för nya.. Det vällde nämligen ut både här och där.. Och vad kom jag hem med.. G-kupa!! Madre Mia!! Höll ju på att dö i butiken.. Fast jag tror att CHANGE har andra kupstorlekar, för jag kan aldrig ha gått från en Lindex-C till en CHANGE-G.. Jaja, behagen mår bra iallafall och slipper ha det så trångt..

• MaraFara

Å jag skrek nog så hela Gallerian hörde igår, när expediten kom med förslag på BH utan byglar.. Jag bara måste ha byglar :), och microfiber-material.. Annars kan jag lika gärna vara utan..

• MaraFara

Som synes är det bara 2 datum som passar mig, men det beror på att jag jobbar väldigt mycket helger.. sen vet jag ju inte riktigt hur det blir för mig och sjukskrivning.. Ska till läkaren på fredag så får vi se.. Var förbi Barnens Hus idag för att jag såg att dom hade billiga babyskydd, så när jag gick därifrån så hade jag ett i handen :)..

-----------------------------------------
    Fika hos Elin på skälby kl 14.

Lördag 6/2 - Jenny, vikh, Anna (efter 14), MumsMaräng

Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng

Lördag 13/2

Söndag 14/2 Anna

Lördag 20/2 - Jenny, Anna, MumsMaräng, Sara

Söndag 21/2 - Jenny, vikh Anna (innan 14)MumsMaräng

Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, Sara

• MaraFara

Plogen; CHANGE ligger i Gallerian på bottenplan en bit från Akademibokhandeln..

• MaraFara

Jag såg en annons på deras hemsida om att dom hade lite rabatt på just ett babyskydd, annars hade jag inte vetat om det.. Det blev en Brio Primo och jag köpte ingen bas till.. Har funkat så bra utan bas med mina tidigare barn(det fanns inga då), så varför skulle jag ha det nu? Fanns ett fåtal kvar igår eftermiddag när jag var dit..

• MaraFara

Min Brio Primo kostade 995:- utan basen till.. Själv tycker jag att det knappt är någon tid kvar alls, fast det är 18 veckor kvar.. Men det kan ju kanske bero på att jag är helt själv och vet att jag har en hel del att fixa med före bebisen kommer.. Å alla saker som behövs för nedkomst :)..

• MaraFara

Så blev jag fortsatt sjukskriven, tom mitten av februari till att börja med..

• MaraFara

Var till gyn igår för mina sammandragningar.. Blev även där sjukskriven för förvärkar, och att jag skulle ta mig en fundering på huruvida jag ska jobba heltid eller inte på akuten.. Pratade bara lite löst om att vara sjukskriven på halvtid sen.. Får se hur det hela utvecklar sig. Men livmodertappen var iallafall opåverkad, och bebisen låg så himla skönt där inne med benen i kors :)

• MaraFara

Men vart ska vi ses den 7/2? Är det hos Elin, och kl 14 som förut? För eftersom jag nu är sjukskriven tom den 14/2 så kan jag ju komma då..

Svar på tråden bf-juni västerås