• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • happy73

Godmorgon vad kul att vi börjar bli några på tråden då kommer vi kunna fika o träffas jätte mycket under ledigheten. Hur länge ska alla vara hemma. Är det första sita barnet eller är dörren öppen för fler. Jag har alltid sagt att jag vill ha tre men nu känns det som om det kanske bara blir den här kotten sedan så är det stopp. Därför funderar jag på om jag ska vara hemma 1 1/2 år eller något. Har ni berättat för eran chef?

Ha en trevlig dag. Jag är så avis, vill ju träffa alla.

• HippYgirl

jag kommer troligtvis vara hemma till aug -2011. har varit hemma sen okt 08 :) Här blir det 3dje i familjen men mitt andra och det blir nog sista. 3 st räcker tycker jag *ler*  jag berättade tidigt denna gång för chefen, för dom hade räknat med att ja skulle komma tillbaka nu i januari och eftersom jag var hemma med Leah har ja dragit ut på hennes dagar, tagit semester och fått igenom havandeskapspenningen så ja slipper gå tillbaka och jobba imellan och så slipper hon börja på dagis nu. hon får börja efter sommaren. då är hon 1år och 8 månader och så får nästa börja aug 2011 då blir hon/han ca 1 år och 3 månader. 

• MaraFara

Snart dags :)..

Eftersom det här blir mitt fjärde barn, så är det absolut det sista för mig.. Har planerat att vara hemma drygt 1,5 år.. Min chef vet redan om, gick inte å dölja graviditeten länge alls..Sen har jag även ansökt om havandeskapspenning å då måste hon skriva ett utlåtande..

• vårt lilla hjärta

Hej Hej!

Sara heter jag och hittade er Västeråstråd idag! Skulle gärna hänga på! Väntar barn i juni, 21:a för att vara mer exakt. Kul att kanske lära känna några som ska ha i krokarna av en själv! Ha det gott! / Sara

• MaraFara

Tack tjejer för en jättetrevlig lunch.. Å vet ni, nu sitter namnen på er :)..

• Bezilia

Hej!
    Även jag vill tacka för en jättetrevlig lunch! Tänk att två timmar kunde gå så fort. Verkligen kul att höra allas historier och även kul att kunna prata graviditet och bebissnack utan att känna att ämnet riskerar att tråka ut dem som lyssnar. Det finns ju alltid en risk för det annars när man pratar med vänner och arbetskamrater som inte väntar barn. Skönt dessutom med ett så trevligt gäng sedan när man väl blir mammaledig.

Även jag tror mig kunna namnen på alla nu men så har jag ju facit med... hihi

För er som inte kunde vara med idag så bokade vi faktiskt in att fika lördagen den 20 februari hemma hos Elin på Skälby. Jag vet dock inte riktigt om vi sa någon speciell tid...

Vårt lilla hjärta: Välkommen till vår grupp! Synd att du missade lunchen idag men det är ju som så blir nästa tillfälle ganska snart.

Är det någon som har tråkigt någon kväll så är det bara att hojta till. Jag har ju hund så det blir en del promenader och då är det ju alltid trevligt med sällskap!

/Anna

• HippYgirl

hallojsan! jätte trevligt med lunch igår :)

och som Bezilia skrev så är det fika hemma hos mig den 20/2, tror det var kl 14. vill ni tidigare så kan vi ändra utan problem. jag är ju hemma hela veckorna så mig passar det jämt :) och så är båda vilddjuren hemma så alla barn är varmt välkommna! :)

vårat lilla hjärta! jätte välkommen!

• angeni

Hej alla:)

Tack för en trevlig lunch igår, var riktigt skönt att komma iväg hemifrån:)

Nu är det mycket framöver, Lina ska till uppsala och sövas och undersökas för trånga urinledare, sedan ett till ultraljud för att kolla njurarna på nästa bebis. Samt bestämma oss om vi ska renovera eller sälja. Ursh det sista är inte kul alls... Vi vill båda olika så det är svårt att bestämma sig.

Hoppas alla haft en bra och trevlig helg. Här har det blivit kortspel hela helgen med mina föräldrar i kungsör:) Med väldigt god mat och trevligt sällskap:)

• vikh

Bf:28maj,jag vill gärna gå med i eran tråd.Hur gör man nån som vet??

Vikh
  • Bezilia

vikh: Man gör precis som du gjorde nyss! Välkommen!

Svar på tråden bf-juni västerås