• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Bezilia

Vad tror ni om att boka in två tillfällen på en gång?

Vi har ju två datum med tre veckors mellanrum och båda tillfällena är vi många som kan. Då slipper vi boka in nästa tid via en ny lista och så kan vi nog pricka in så att de flesta kan vara med på minst ett av tillfällena. Vi som kan båda får en extra dos av sällskap och godsaker (tycker absolut att vi borde baka lite)  :)

Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster,happy73
    Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, Sara, Plogen,happy73

Det är ju dessutom några som inte skrivit upp sig ännu...

vårt lilla hjärta, nihao & subj4401

Har jag missat någon?

• eskisltuna

Jag kan komma båda dom datumerna.//Sara

vikh
  • MaraFara

Men vart ska vi ses den 7/2? Är det hos Elin, och kl 14 som förut? För eftersom jag nu är sjukskriven tom den 14/2 så kan jag ju komma då..

• Plogen

subj4401: yogan på Danshuset kostar 590 kr för sex gånger. Dom vill att man betalar före andra tillfället så jag tror inte att man kan betala per gång.

Det har alltså redan varit två tillfällen av första omgången men det bästa är att dom kommer att ha tre omgångar av gravidyogan under våren. Det blir alltså totalt 18 yogatillfällen om man går på alla tre omgångarna. Varje omgång kostar alltså 590 kr.

Läs mer här: www.danshuset.nu/

• subj4401

Plogen: Undra om jag ska invänta nästa omgång då eftersom jag redan missat två tillfällen? Måste nästan ringa dit å fråga och hoppas på svar denna gång. Går hon igenom mycket kring övningar som man kan göra vid själva värkarbetet och sådant?

• Swweetiie
    Bezilia skrev 2010-01-30 11:59:56 följande:
    Vad tror ni om att boka in två tillfällen på en gång? Vi har ju två datum med tre veckors mellanrum och båda tillfällena är vi många som kan. Då slipper vi boka in nästa tid via en ny lista och så kan vi nog pricka in så att de flesta kan vara med på minst ett av tillfällena. Vi som kan båda får en extra dos av sällskap och godsaker (tycker absolut att vi borde baka lite)  :) Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster,happy73 Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, Sara, Plogen,happy73 Det är ju dessutom några som inte skrivit upp sig ännu... vårt lilla hjärta, nihao & subj4401 Har jag missat någon?
    Ja, mig.. Blev visst bort tagen från listan..
  • Bezilia

swweetiie:
    Ah, det var därför jag missade ditt namn för jag visste att jag sett att du skrivit upp dig.

Rätt lista borde vara

Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster,swweetiie, Sara, happy73
    Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, swweetiie, Sara, Plogen, happy73

Visst kan vi väl ta det hemma hos Elin den 7:e och då kan vi bestämma var vi tar nästa träff.

• MumsMaräng

Det låter som en bra plan att köra båda datumen och vara hos Elin den 7/2 14.00.
    @Hippygirl: Skickar du oss mess med din address?
    Jag glider allt som oftast numera in på Tradera och RÅKAR kolla på bessekläder, när jag inte har annat för mig. Vi hoppas komma till Mama Mia runt v 25 och kolla kön. Jag har mycket killkläder, men det vore ju kul att ha lite tjejiga kläder också- om det skulle bli en tjej...
    I övrigt är allt OK. Jag DRÖMMER något enormt intensivt och vaknar som efter värsta SF-maratonet varje morgon. Rätt kul, för det mesta. Förra vändan vet jag att jag drömde mycket om gamla pojkvänner och älskare- men inte nu. Nu har det varit mycket resor. Ja, det är ju kul att hjärnan kan roa sig på egen hand!

Allt gott till er alla!

• HippYgirl

ja men visst ja inboxar adressen till alla under dagen. :)

här är allt okej annars, jag och Leah är förkylda. får se hur Alfons mår när vi hämtar honom på dagis på e.m efter helgen hos mamma.

Idag går vi in i vecka 27 och igår tog vi första bilden på magen, hehe. tur att man inte är ute sent iaf *ler*

• Nihao

i v 27?? Jag är i v 22 och ska ha 9 juni, när är din BF?
    Vi får efterlängtat besök av föräldrar i helgen som kommer, både vi och barnen har längtat, så träff nu på söndag går inte. Men den 28:e har jag inget inbokat än, så där kan jag läggas till.

Lycka till marafara, hoppar du får fortsätta må bra.

Nu ser jag också gravid ut, mer är sist :)

Är gravidyogan värd 100 spänn åt gången? Nån som kör vanlig gympa på friskis?

Svar på tråden bf-juni västerås