• Svar på tråden Teutonia tråd del 4
  • Fjärilslarven
    ejja81 skrev 2012-01-15 21:43:08 följande:
    hej snab svar önskas..teutonikaspinn 3 hjulingen..hur är den..välter dem lätt? eller är det en bra vagn?
    Jättenöjd med vår också! Fashion liggdelen är helt onödig dock, och kort så de växer ur den snabbt, köp hård- eller mjuklift till istället.

Den välter inte lätt, men du får ju tänka lite på att du har en trehjuling vid trottoarkanter och på bussen och så.  
  • Eleonor01

Hej Vi har en mistral s 06 Jag upplever att den e för liten för min pojke nu. Han sitter nästan uppe i sufletten när han sitter i sin åkpåse å ligger upp mot sufletten när han sover. Vi har inte hårdliften i. När hr ni andra bytt vagn? Min pojke e 9 månader å 72 lång.ska jag verkligen behöva byta eller sitter han fel?!?!?

• Queenofice

Våran tjej använder fortfarande Mistral s:en dock bara sittande för sova de går inte för att hon är absolut för lång. Hon blir 2 här nästa månad och är 85 lång. Vi har köpt en sitty vagn istället :)

• Eleonor01

Jag har tittat på baby jogger city mini. Får nog tyvärr bli en sån :( synd att vi inte kan ha kvar mistralen. Gillar den verkligen!!

• tinizens

Hej,
    jag har en Spirit S3 och nu är det dags för syskon och tänkte då skaffa mig en ståbräda. Någon som har tips på vilken man ska ha, har förstått att det inte finns någon naturlig att välja utan man får försöka trixa med något annat märke.

Tack för hjälpen!

• HulenaOlle
    tinizens skrev 2012-03-06 12:48:26 följande:
    Hej,
    jag har en Spirit S3 och nu är det dags för syskon och tänkte då skaffa mig en ståbräda. Någon som har tips på vilken man ska ha, har förstått att det inte finns någon naturlig att välja utan man får försöka trixa med något annat märke.

Tack för hjälpen!

bugy board heter den som jag vet passar till cosmo och fun

Fråga annars i en vagnaffär.

Hur gamal kommer storasyskonet vara? Nyfiken

• HulenaOlle
    HulenaOlle skrev 2012-03-06 14:02:08 följande:

bugy board heter den som jag vet passar till cosmo och fun

Fråga annars i en vagnaffär.

Hur gamal kommer storasyskonet vara? Nyfiken

buggy board heter den
  • HulenaOlle
    HulenaOlle skrev 2012-03-06 18:15:46 följande:

buggy board heter den

Rättar mig igen, skyller på gravidhjärna, bumprider ska man ha, ber om ursäkt!
  • Johnsson

funderar på en s3 till nya bebisen. har en dotter som kommer att vara 6 år & en pojke som kommer att vara 3 år när bebis kommer,så dom lär ju oxå vilja köra vagnen en del.

Nu till frågan,hade ni tagit en S3 eller typ en mistral eller prestige?? 

• ida  maria

Johnsson: Cosmo, fun och be you har ju annars svängbart fram och är smidiga som en S3. Eller mistral S om du vill ha storleken större chassi men ändå svängbart fram. Har dock ingen erfarenhet av S3 och syskon om det är vältrisk du tänker på.

Svar på tråden Teutonia tråd del 4