• Krampen

Stringtrosor ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-21 08:56
    Hej
    Jag är en mamma med två döttrar 11 och 9. Min äldsta dotter har nu börjat tjata om att använda stringtrosor. Mina tankar om detta, är stringtrosan så vanlig idag så att den inte har ett sexuellt värde ? För i mitt huvud är den ju till för äldre tonåringar och vuxna kvinnor som vill känna sig fina eller lite extra sexiga, men jag är villig att omprioitera om ni har bättre tankegångar. Så mina frågor är;
    Vid vilken ålder skall flickor få ha stringtrosor ? Och är stringtrosan en vardaglig trosa idag? Jag känner jag vill ha lite argument åt båda hållen innan jag gör en avdömning med mina flickor.

• Svar på tråden Stringtrosor ??
  • Krampen

Tjejer och kvinnor ni behöver inte svara mer ! Jag har köpt trosor och alla är nöjda !
    ha de bra !
    Kram

• Rec

Hej TS
    min dotter vill också ha string trosor , du tycker det okej alltså ?

• birkisch

Jesus, detta måste vara den mest inskränkta tråden på detta forum, självklart ska han få ha string.

Har man ens annat! 

• Sandra09

När jag var yngre förstod jag tänker med att troskanten inte ska synas. Då tyckte jag det
    spelade roll, men inte f*n syns min troskant när jag har mina jeans. Inte en chans och jag har alltid vanliga trosor (hipsters osv) nu för tiden. Och även om jag inte hade jeans så vem bryr sig om mina kanter syns?.. och om nu folk gör det och kommenterar det för sig själv så kunde jag inte bry mig mindre. =)

Tycker inte små tjejer ska ha string. Tycker det är för lite äldre tjejer, alltså runt högstadiet.
    Om ens alls. Förr tyckte jag också det var skönt, men nu ifrågasätter jag om jag verkligen
    tyckte det. Jag hade dem nog för det var popis, och alla andra tjejer hade det, För tyg som skär in i (bakre)springan. Nej tack =)

• birkisch
    Sandra09 skrev 2010-06-21 10:32:00 följande:

När jag var yngre förstod jag tänker med att troskanten inte ska synas. Då tyckte jag det
    spelade roll, men inte f*n syns min troskant när jag har mina jeans. Inte en chans och jag har alltid vanliga trosor (hipsters osv) nu för tiden. Och även om jag inte hade jeans så vem bryr sig om mina kanter syns?.. och om nu folk gör det och kommenterar det för sig själv så kunde jag inte bry mig mindre. =)

Tycker inte små tjejer ska ha string. Tycker det är för lite äldre tjejer, alltså runt högstadiet.
    Om ens alls. Förr tyckte jag också det var skönt, men nu ifrågasätter jag om jag verkligen
    tyckte det. Jag hade dem nog för det var popis, och alla andra tjejer hade det, För tyg som skär in i (bakre)springan. Nej tack =)

Vad bitter du låter, avundsjuk kanske!

Självklart är string det naturliga valet, vem vill visa troskanter. Det mest osexiga som finns är syniga troskanter, även andra boxer varianter är otroligt sexiga.
  • Sandra09
    birkisch skrev 2010-06-21 21:27:43 följande:
    Vad bitter du låter, avundsjuk kanske!

Självklart är string det naturliga valet, vem vill visa troskanter. Det mest osexiga som finns är syniga troskanter, även andra boxer varianter är otroligt sexiga.
    Avundsjuk på vad? =) Folk som bär string?... =)

Jag har aldrig nånsin kollat på någon och tänkt, men guuuud kolla troskanten.. sååååå
    osexigt. Det känns så 14:is. =) Och visst hade jag kompisar som sa det, när vi var små.
    Jag kan som jag sa, dock inte bry mig mindre om någon skulle säga det om mig.
    Titta på.. titta på mina fina troskanter! =)

(btw så hade jag skrivit otroligt fel i mitt föra inlägg, skriver för snabbt ibland och då
    blir meningarna lite fel konstruerade)
  • KatjaKinky

vill hon ha string tycker jag gott hon kan få ha det. kanske det löser sig av sig själv. hon kanske tycke dom är obekväma och låter bli att använda dom när hon väl tjatat till sig dom ;)

har två tjejer som är yngre än dina, äldsta som är åtta har string men hon får inte ha dom till skolan. är väl mer jag som fegar ur men är så många åsikter om string, som man ser här på tråden också. hon har en bikini med string också.

köp ett par och prova. vad spelar det för roll? 

• Krampen

Nu vill jag bara berätta att nu har båda stingtrosor men inte i skolan ännu !

• birkisch
    Dark star skrev 2010-04-28 14:56:11 följande:
    Jag har en 12-åring och hon skulle aldrig i helvete få sätta på sig ett par string!
    HAHA stackars flicka, du kränker henne alvarligt
Svar på tråden Stringtrosor ??