• Kingston

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Jag önskar få vara med er här :)
    Skulle ta mig en halv evighet att läsa igenom allt dock....

Jag X:ade i slutet av oktober, med allt vad det innebär både psykiskt och fysiskt.
    Nu har jag bara vänster äggledare kvar och vi har påbörjat bebisverkstaden igen.
    Jag hade ÄL för drygt en vecka sedan och har sedan dess känt en molande (och ibland stickande) värk på vänster sida...
    Jag hoppas ju förstås att detta skall vara något positivt MEN det är ju nästan omöjligt att inte oroa sig!
    Någon som känt samma och som kanske kan lugna mig lite? Det får vara vad som helst men INTE ett X till....

• Kingston

Pemberly: "Skönt" att man kan ha ont utan att egentligen behöva oroa sig (men det gör man ändå!)!
    Självklart kommer jag kontakta gyn om jag känner att jag behöver det. Men man drar sig lite för att ringa och bli "dumförklarad" som jag ofta tycker man känner sig...

Har du fått några barn efter ditt X?

• Kingston

Mariekarolina: Stort grattis till dig! Började nästan gråta när jag läste ditt inlägg.... Världens bästa julklapp kan man ju lugnt säga!!
    Det får mig att tro på ett litet mirakel

• Kingston

Mariekaroliba: tack så mycket!
    Jag håller också alla tummar och tår jag har för att det snart ska bli plus på stickan igen! Och du.... Köp en triss! Man vet aldrig som sagt!

• Kingston

Grattis pemberly!!!
    Jag hoppas fler (inkl. mig själv) kan rida på framgångsvågen som verkar dra fram här i tråden :)

• Kingston

Jag kanske är konstig... Men jag tjatade mig till op! Dom kunde ju se att det var nåt knas med ena äggledaren och att det inte fanns något embryo i livmodern. Men HCG steg (om än långsamt) och jag blev tillslut så jäkla trött på att läggas in, skrivas ut om varannat i hopp om att det skulle "lösa sig självt".
    Så tillslut fick jag nog och sa åt att bara göra det så att jag kunde gå vidare med mitt liv, och efter lite tjafs och fler undersökningar blev det gjort.
    VILKET var tur! För det hade slutat med en brusten äggledare gick jag höra efteråt...

Inget kul alls! Men jag ångrar mig inte en sekund! Så stå på dig Seline om du inte känner någon förbättring.

• Kingston

Så var det min tur att misslyckas igen!
    Den där förbannade mensen dök upp idag och jag lovar att jag bokstavligt bad den fara åt helvete när jag fick syn på den!

Ahh! Jag blir så ledsen, arg och besviken på att det aldrig kan sluta lyckligt :(

Ville mest skriva av mig så jag kan gå vidare och sluta ta ut alla min känslor på familjen :)

• Kingston

Supers: Ja jag hoppades så innerligt att detta skulle bli världens bästa julklapp men istället blir det nästan raka motsatsen :(
    Känns sjukt tungt just nu och jag tycker allt är så konstigt...
    Mensen är 2 dagar tidig och det har jag aldrig varit med om tidigare. Dessutom har jag haft väldigt ont på vänster sida sedan ägglossning så man började väl hoppas lite för mkt.
    Men men! Det är väl bara att glömma och gå vidare....

• Kingston

Tusa: vi har ett barn sedan tidigare och har försökt i snart 1 år att få en till. Hoppas innerligt att 2014 blir vårat år!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3