Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Saturnus: förstår din oro! Har inte varit i din sits, men kan det inte vara lite olika "kvalitet" på stickorna bara?
Saturnus: förstår din oro! Har inte varit i din sits, men kan det inte vara lite olika "kvalitet" på stickorna bara?
Saturnus: hur gick det idag?
Kanske 4a: jag beklagar verkligen! Förstår att det måste kommit som en kall dusch. Ta hand om varandra och hitta på något kul eller kanske fira något bara för att ni kan. Kanske hjälper det att få bort tankarna för en stund!
Kramar
Åh jag är ledsen Saturnus! Fan me att det ska vara så svårt...
Saturnus: va med om nästan samma sak förra månaden. Jag åkte in och fick det kollat och det var ingenting... Fick inget svar på varför det gjorde ont men det har iaf gett med sig nu.
Tycker gott och väl att du kan ringa kk/Gyn för att få det kollat!
Din oro är befogad.
Saturnus: jag X:ade i november förra året. Tiden går...
Så trist Supers! Jag kan ibland känna att man nästan är rädd för att lyckas bli gravid... Orkar inte gå igenom allt som kan hända...
Manelma: den vänstra kan hämta upp ägg ifrån höger sida, så det skall inte spela någon roll säger "dom som vet"...
Dom säger det. Kroppen ska vara rätt smart!
Ja tyvärr finns det inte mkt annat att göra... Och när man har tröttnat på det får man ta ett beslut om att antingen ta hjälp eller helt enkelt vara glad att man åtmn. har ett litet troll (i vårat fall)!
Pusheen: jag beklagar och förstår hur du mår! Din historia är likadan som min och jag börjar snart också ge upp hoppet.
Har precis haft pms och mens och nu åkte jag dessutom på världens jobbigaste magsjuka till råga på allt!
Så humöret e riktigt på topp... Eller kanske inte!
Jag inte göra så mkt mer än att skicka några kramar och upp uppmuntrande ord