• Kingston

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Saffron: Åh nu grät jag en skvätt! Vad glad jag blir när jag ser att någon med liknande historia som min egen lyckas!!

Själv fick jag mens igår 3 dagar tidigt... Sjukt ledsen och less och har nästan tappat allt tro på en bebis nu :( fattar inte hur man ska orka med. Känner mig "mentalt klen"!

• Kingston

Saffron: ja jag hoppas verkligen att det går vägen för er nu! Tycker det är så orättvist att det ska behöva vara så här och hoppas verkligen det ger med sig för oss också snart.
    Man försöker ta ett steg i taget och nästa är läkarbesök inom kort som jag hoppas skall ge något bra inför framtiden! Ett litet ljus i den mörka tunneln hade gjort det åtmn. lite lättare :)

Kramar till dig också!

• Kingston

81Fialotta: jag beklagar att det blev som det blev. Mitt X upptäcktes väldigt tidigt och gav därför inte så höga värden därav heller...
    Jag tror det är väldigt individuellt det där och jag tror inte du behöver oroa dej för cancer och annat.

Hoppas du mår bättre snart och du! ledsen och rädd är helt ok att vara!

• Kingston

Hej alla!
    Har hållit mig lite i bakgrunden det senaste...
    Mest för att jag inte är inne i IVF-svängen och inte känner att jag kan tillföra så mkt i dom diskussionerna. Men jag håller tummarna för alla ruvare m.fl här i tråden :)

Själv är jag helt förvirrad.
    Gjorde en spolning av äggledaren för snart en månad sedan. Då såg man tydliga och fina äggblåsor på vul.
    Dagen efter fick jag en mensliknande blödning och detta var väntat och normalt säger dom.
    Nu är jag på bim +3 och inte i närheten av ett plus... Så min fråga är: Va fan händer?!!

• Kingston

Tusa: ja det är väl lite av en dröm jag har...ð??? men jag börjar undra om jag lixom "började om ifrån början" iom den där mensliknande blödningen jag fick efter spolningen? Isf har jag helt tappat koll på ägglossning och annat och vet inte alls vart jag befinner mig....
    Så jobbigt när man inte kan få något svar utav någon heller!
    Bara denna jäklans väntan

• Kingston

Jag trodde inte jag skulle behöva det bara efter en spolning... Xet va ju länge sedan nu.
    Men man får väl ta till dom om det blir helsnurrigt...

• Kingston

Bebinsmamma: då står vi på exakt samma platå!
    Gjorde hss för några veckor sedan och skall göra tester på sköldkörteln på måndag.
    Vi har inte bestämt hur länge vi ska köra på innan IVF... Nu när man fått veta att det ser bra ut såhär långt känns det som om man kanske avvaktar lite till.

Kranar och lycka till till er :)

• Kingston

Åh vad ledsen jag blir av att läsa detta Saffron!
    Jag önskar verkligen att det fanns något sätt att göra dig lite gladare igen!
    Men jag håller med dig om att fertiliteten verkar normal trots att du numera bara har en äggledare kvar (det är mer än vad man kan säga om mig där det inte händer ett skit ö.h.t!!).

Kämpa på och hoppas calanderska kan klura ut någon lösning pt er.

Kramar till dig!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3