• Grip

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Chicky01: Lycka till! Jag håller tummarna!!

• Grip

Grattis, Helhjärtat!
    Vi gjorde också IVF, i maj, och lyckades på första försöket som av ett mirakel! Hoppas allt ser fint ut på UL!

• Grip
    Chicky01 skrev 2012-10-02 13:35:50 följande:
    Grattis till era lyckade IVF:er!. Själv går jag in i vecka 7 imorgon efter första IVF-försöket jag också! Igår fick jag så starkt plus på ett av mina billiga tester så det nog inte går att få starkare... Är inte orolig för X i alla fall... men det finns ju mkt annat att vara orolig över! Obestämd Ska på ultraljud nästa torsdag... suck, över en heeel vecka kvar!!!

Åh, fasen, så roligt! Grattis!!
    Visst är det heeelt otroligt när det funkar på första gången!!
    Vi köpte 3-pack, så jag var inställd på minst 3 ET, eller "hellre" 1 ET och 4 FET.
    Skulle köpt ett försök i taget..  Flört
  • Grip

Heja Lappgeten, roligt att höra att skall komma igång med IVF! All lycka till!

• Grip

Supers, äntligen!! Jag håller alla tummar jag har för att ni skall få bra hjälp! Kram

• Grip

Emly, om de upptäcker något vid titthål så tar de bort det då. För mig så såg de aldrig något vid vul, utan det var när de gick in med titthål som de såg en graviditet i äggledaren. De gör inte en separat operation utan det räcker med de fyra hål som de gör vid titthål. Skall du opereras? Lycka till!

• Grip

Heja Lappgeten, jag håller allt som går att hålla för er!!

• Grip

Lappgeten, jättestort grattis!! Så roligt att det går bra för er!

Supers, lycka till, jag håller mina tummar för att det är er tur nu! Kramar

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3