• Grip

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Ligger i sängen o gråter, orkar inte gå upp. Svärföräldrarna är här så jag måste väl. Lyssnar på sonen som leker o blir ännu mer ledsen, vill så gärna att han skall ha ett stskon. Kanske inte så muntert inlägg, men ibland känner jag mig bara så jäkla ensam med detta.

• Grip
    Grip skrev 2011-12-22 09:16:34 följande:
    Ligger i sängen o gråter, orkar inte gå upp. Svärföräldrarna är här så jag måste väl. Lyssnar på sonen som leker o blir ännu mer ledsen, vill så gärna att han skall ha ett stskon. Kanske inte så muntert inlägg, men ibland känner jag mig bara så jäkla ensam med detta.
    Jag har inte skrivit här sedan jag skrev detta, tänkte att jag kanske borde visa livstecken! Tack för era svar, jag var verkligen nere i en nattsvart svacka. Jag tog mig ur hyfsat fort, era svar hjälpte mig att känna mig lite mindre ensam. Nu är det en vecka tills vi skall på vårt första utredningssamtal. Läskigt!

Välkomna hit, ni som tyvärr behövt leta er hit. Jag kan tyvärr inte bidra med något positivt i detta nu. Svar på några frågor jag skummat igenom: Jag blödde efter ca 5 dagar efter operationen, ungefär som en vanlig mens. Sedan var det ytterligare 4 veckor till första riktiga mensen. Jag fick behålla min äggledare, på gott och ont måste jag säga såhär i efterhand..
    Vet fortfarande inte varför jag fick ett x, jag har aldrig haft någon infektion ,operation el dyl. Jag misstänker ibland att kopparspiralen som jag tog ut ca 5 veckor innan x:et kan vara orsaken. 3 veckor efter att jag tagit ut den fick jag (vad jag trodde var) mens, sedan blödde jag igen (x:et) 2 veckor senare.Eftersom jag då inte trodde att jag var gravid så kom x:et som en chock. Mensen var troligtvis ingen riktig mens.
    Annars var det bara vanlig jäkla otur!

Supers: Lycka till på operationen! Är det nu i veckan? Extrastor kram till dig! Glad
  • Grip
    Lemis skrev 2012-01-04 06:49:48 följande:
    Jag är överlycklig. Har precis fått pluss. Äntligen. Nu får vi hoppas det sitter rätt.
    Jaaaa, stort grattis!!!!!! Glad
  • Grip

Hej, Mika!
    Först vill jag bara säga välkomen tillbaka. Jag vet att det var ett tag sedan du kom tillbaka, men jag trodde nog inte att du skulle komma ihåg mig. Jag kom in här ungefär när du "slutade" här. Jag kommer ihåg dig i alla fall!
    Tråkigt med ditt förhållande, men nu får vi hoppas att du får annat roligt att fokusera på!
    Angående din fråga så är det ju så jäkla svårt! Om strecken på testet inte var exakt lika starka, eller starkare tom, så kan det ju bli ännu starkare imorgon, eller i eftermiddag? Sedan innebär väl ett positivt test att du får ägglossning inom 1-2 dygn, och då är vi ju på lördag!
    Jag förstår att det är extra viktigt för dig att veta om du skall åka eller inte. Kan du få göra ett vul till?
    Hihi.. roligt med Gun, kom att tänka på Kåta Gun! Flört

• Grip
    Supers skrev 2012-01-04 22:29:47 följande:
    Lemis Glad Grattis , guud var roligt. häääärligt!

Grip: Ja.. jag ska opereras på måndag kl 10 :S , ser inte framemot det alls...men tyvärr ett måste. Har en chokladcysta verkar det som, som vuxit upp till över 6 cm nu :/ fiuee är livrädd att nått ska gå galet även om titthåls operation inte är nått stort ingrepp....fick en spruta som jag ska ta kvällen innan för att motverka blodproppar osv...

Fick även en liten påminnelse att  jag inte har åldern på min sida...jo tack jag vet :/ Nu vill jag bara få detta gjort, komma in ordentligt på jobbet som jag fått (extra till april)..Känns surt o behöva va borta precis när det börjat.. 

Har verkligen inte tagit hand om mig på sistone, festat som om jag vore 18 igen & snusat o rökt ...huvva...julens frosserier har satt sina spår om man säger så,..men men..efter operationen & kroppen läkt blir det fasiken andra bullar plus att jag hoppas på ev utredning ifall vi inte lyckas bli gravida själva.

Man får må dåligt & det är en jäkla berg o dalbana hela tiden...svinjobbigt... 

Välkomna alla nya tjejor men givetvis tråkigt med era X.
    Mika1980: Håller tummara :)

Kram på er, ni får säkert en uppdatering när jag ligger hemma nästa vecka :P Kramis 
    Supers, det kommer gå som ett lavemang skall du se!!! (hehe.. ett uttryck min mormor alltid använde.. lite otrevligt men ganske talande! Skrattande)
    Har de sagt något om vad som gäller efter operation? Är det "bara" att tuta o köra då?
    Kul att festa som en tonåring! Det blir man ju sugen på ibland, men nuförtiden så tänker jag att "nej, jag har ju ägglossning snart" eller nåt i den stilen.. Men nu visste du ju att du skulle opereras. Visst var det roligt ändå? Lite ångest hör ju till.. Flört
    Grattis till jobbet, skitkul! Är det något du brukar jobba med?
    Lycka till nu, du skall se att det går fin-fint!
    Kram
  • Grip

Lemis:
    Jag är såååå himla glad för din skull, men sååååååååååååååååååååå himla avis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tungan ute 
    Passa på och njut för mig med!

• Grip

Lemis: skönt att det satt rätt!! Nu får det stå på huvudet några veckor bara! Skönt att de har koll på dig ang cystan också.

• Grip

Supers: HÄRLIGT ATT HÖRA!! har du fått komma hem än? kram på dig

• Grip

Tusa: men fy vilken mardröm! Skönt att det ändå gick så bra som det kunde under omständigheterna! Kram o hoppas att du återhämtar dig snart!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3