Supers skrev 2012-01-04 22:29:47 följande:
Lemis

Grattis , guud var roligt. häääärligt!
Grip: Ja.. jag ska opereras på måndag kl 10 :S , ser inte framemot det alls...men tyvärr ett måste. Har en chokladcysta verkar det som, som vuxit upp till över 6 cm nu :/ fiuee är livrädd att nått ska gå galet även om titthåls operation inte är nått stort ingrepp....fick en spruta som jag ska ta kvällen innan för att motverka blodproppar osv...
Fick även en liten påminnelse att jag inte har åldern på min sida...jo tack jag vet :/ Nu vill jag bara få detta gjort, komma in ordentligt på jobbet som jag fått (extra till april)..Känns surt o behöva va borta precis när det börjat..
Har verkligen inte tagit hand om mig på sistone, festat som om jag vore 18 igen & snusat o rökt ...huvva...julens frosserier har satt sina spår om man säger så,..men men..efter operationen & kroppen läkt blir det fasiken andra bullar plus att jag hoppas på ev utredning ifall vi inte lyckas bli gravida själva.
Man får må dåligt & det är en jäkla berg o dalbana hela tiden...svinjobbigt...
Välkomna alla nya tjejor men givetvis tråkigt med era X.
Mika1980: Håller tummara :)
Kram på er, ni får säkert en uppdatering när jag ligger hemma nästa vecka :P Kramis
Supers, det kommer gå som ett lavemang skall du se!!! (hehe.. ett uttryck min mormor alltid använde.. lite otrevligt men ganske talande!

)
Har de sagt något om vad som gäller efter operation? Är det "bara" att tuta o köra då?
Kul att festa som en tonåring! Det blir man ju sugen på ibland, men nuförtiden så tänker jag att "nej, jag har ju ägglossning snart" eller nåt i den stilen.. Men nu visste du ju att du skulle opereras. Visst var det roligt ändå? Lite ångest hör ju till..

Grattis till jobbet, skitkul! Är det något du brukar jobba med?
Lycka till nu, du skall se att det går fin-fint!
Kram