• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Grip skrev 2012-02-01 17:43:48 följande:
    Hej på er!
    Det var ett tag sedan jag var inne nu. Jag har varit och spolat äggledarna och fått konstaterat att det troligtvis är stopp i den ledaren som mitt x satt i.  Rynkar på näsan Mao så har jag bara chans att bli gravid varannan gång, tror inte på att andra äggledaren fångar upp ägget. Så mitt 11:e försök nu blir egentligen bara mitt 6:e. Vet inte om det är bra eller dåligt, känner bara tomhet just nu. Känns inte som att jag någonsin kommer blir gravid igen..
    Naw gumman, ge inte upp även om det känns hopplöst Hjärta.
    Kan ni inte få hjälp då?
    Stora kramar från mig. 
  • Supers
    Grip skrev 2012-02-01 21:27:30 följande:
    Supers: Tack! Läkaren tyckte att vi skall försöka själva i 6-12 månader till, sedan rekommenderade han ivf pga min ålder. Då är jag 36, ingen hög ålder för ivf, men sannolikheten att lyckas minskar ju även där. Suck.. Hur går det för dig? Du verkar bara på banan igen! skönt! :o)
    Ja min läkare ville att vi försöker fram till april/maj själva, sne ska vi kontakta henne om vi inte lyckats. Jag fyller 36 i maj så klockan tickar som barnmorskan sa innan operation :O No shit sherlock..I know :/
    Nä men det känns lite lugnande att veta att vi får hjälp..även om man vill att det ska funka naturligt..men men....väntar på min mens...1 dag sen..men jag vet o känner på mig att den kommer nog vilken dag som helst.....är på min 31 cykeldag..hjärnan spelar en ett spratt...nåå jaaa....bara föröska igen..vi har ju inte direkt försökt denna månad så ,)

det kommer ordna sig, vi blickar fram o försöker njuta av andra saker ett tag eller hur ;)

Kram kram 
  • Supers
    Grip skrev 2012-02-03 15:10:38 följande:
    Jag vill gärna fika, men bor i göteborg.. Rynkar på näsan
    Me 2 ..vi måste styra upp något tycker jag. boka in en lördag el någotkankse. kram kram
  • Supers

Lite update...mensen 2 dar sen..har hänt förr iofs....kunde inte hålla mig utan köpte test idag o det visade negativt....så dååå kommer la tanten snart dååå...om inte får jag teta igen på söndag..men är rätt säker på att den "bara" är försenad..är inne på cykeldag 31...
    Nåväl...tar mig ett glas rött...o väntar in det andra röda...
    Bättre lycka nästa gång ;P

trevlig helg. Kram kram 

• Supers

hejhej,
    ingen mens än..har lite lite färgade flytningar..men bara svagt färgade. haar inte testat mig igen..ska vänta tills imorgon. Vi har hafr besök från sthlm igår så det har vart fullt upp :) Vaknade upp dunderförkyld imorse..så jag o sambon ligger o snorar ikapp här hemma.

Tror att mensen kommer el intalar mig själv det....den är nu 4 ar sen...o jag är inne på typ cykeldag 35 el nått...skumt...kanske har nått med op att göra ingen aning....ska testa mig imorgon igen om inte mensen dyker upp under ddagen..

Kram på er från en snoris ;) 

• Supers

Hej igen, testade mig precis men det var negativt :(nu får den där jävla tanten komma känner jag..
    Kan HCg va så lågt måntro? mensen är 5 dar sen...inge mkt iofs...
    Nåå bara vänta ....kommer den inte på onsdag då är den 1 vecka sen.
    Jag inga symptomer what soo ever så det sitter kanske bara i mitt huvve ? :o
    Kände lite sticckningar o var öm i magen förra veckan....

Jag får ringa gyn om inte mensen kommer i veckan kankse.

Sjuktförkyld är man oxå..bläää.

Ha det gott KRam kram 

• Supers

Lite update, mensen har inte kommit igång, däremot har jag lite smått färgade flytningar....men bara till och från..blir inte klok! Såg ut som mensen var på gång under dagen....men nu kommer det ingenting igen...fick ett litet utbrott....att hjärnan kan lura ens kropp el vad tusan det nu är...testade mig som sagt förra fredan, mensen sen 2 dar...testade mig i söndags mensen sen 4 dar...båda ggr negativt....
    Får vväl vänta tills helgen ......antar att mensen kommer igång...för nga gravidsymptomer har jag inte....har kännt lite stickningar i magen...men som sagt det kan va  mens det kan va graviditet....
    Min mens brukar va lite sen...1-3 dagar..men nu är det 7 dar...
    *har jag månne spottings el vad det nu heter....jaja...bara vänta o se..men man blir ju lite crazy faktiskt.

Grattis till er som plussat :) o välkomna hit ni nya även om ni är här pga grund av sorliga omständigheter.

Kram på er alla.

• Supers

Tack kanske4a, ja jag vet som inte va jag ska tro...nu är jag inställd på att mensen är på G...men undrar ju givetvis vaarför den e så sen i såfall...skumt...
    Ska vänta nga dar till..sen är det bara o testa igen :p 

• Supers

Då var tanten här.. 7 dar sen.. Tack för dom grillerna man fick i huvet .. :(

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3