• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

tusa skrev 2012-01-13 22:01:41 följande:
    Hmm...bor låååååååångt ifrån FjollträskFlört Det var samma läkare som några meningar innan hävdade mycket bestämt OCH nedlåtande att det var HELT omöjligt och ALDRIG hade hänt att operations suturerna kunde spricka vid nysning/hostning!!?? Det hände mig sist, min pappa, hans frus kompis osv...så befängt av en doktor att ens påstå nåt sånt!!?? Hon var en mycket högdragen, välsminkad, ung tjej från nån öststat med krig i blicken och tydlig auktoritär attityd redan när hon kom genom dörren..och det slutade med att jag körde ut henne. Hon gick inte på en gång utan stod och stirrade mycket elakt tills jag för andra gången sa mycket tydligt att jag ville hon skulle gå!

Jag tappade allt förtroende för henne med  det med stygnen och kände absolut inte för att stå och dividera med henne. Jag var nyopererad och behövde inte bli "uppläxad" av nån maktkåt bitch precis då!!!
    haha ok ;) Nä u gjorde rätt som körde ut henne, det är absolut inte det man behöver när man ligger där.
    ibland känns det som om dom glömmer bort att dom jobbar med människor ...tråkigt.

klart att det kan spricka upp ju...va tusan varenda gång man nyser o hostar känns det ju som att  det ska spricka...vissa ska inte jobba på sjukhus :/

Ha en fin dag kram 
  • Supers
    Lemis skrev 2012-01-20 10:59:02 följande:
    Idag har vi fått se ett pickande hjärta på vår räka. Jippie. Nu är det min tur att smitta er med graviditetshormoner. Kämpa på alla här inne.
    Härligt :))
  • Supers

hej igen,

Frustrerande när man skriver från mobilen o allt inte kommer med haha ;)
    Här var det ÄL i onsdags , så vi får la se om det finns någon chans...har inte testat för ÄL men hade flytningar o känningar....ingen panik visserligen...blir det så blir det...tänker inte spilla så mkt tid på det denna månad...

'Vet inte ens om allt "läkt" inuti efter operationen..men det lär ju visa sig.

Äntligen fredag o jag tänkte ta migiväg o träna lite lugnt men sambon fick gå ensam..helt slut efter min dag på jobbet & prat i telefon :/ Nu vila o bara slappa.

Ha en superhärlig helg alla fina :) kramis 

• Supers
    kanske 4a skrev 2012-01-20 21:55:52 följande:
    Idag kom den förhatliga, förbaskade nedrans skitmensen. Fy sjutton vad trött jag är på det här. Jag vill också vara gravid!!!!! Två runt omkring mig har senaste dagarna berättat att de ska ha barn till sommaren. Blä vad ledsen jag blir Gråter

Försök 7 väntar Rynkar på näsan  
    Usch vad trist, förstår precis hur du känner... 
    Stora styrkekramar till dig Hjärta 
  • Supers
    Sunflower Sthlm skrev 2012-01-30 08:13:32 följande:
    Nu är vår lilla prins äntligen här. Han föddes igår och mår alldeles prima. Och är givetvis sötast i världen. :) 3,7 kilo tung och 52 cm lång och nu vilar vi ut på BB. Lycka!
    Grattis, vad härligt :))
  • Supers
    Helhjärtat skrev 2012-01-31 07:50:40 följande:
    Efter min op i september så har min menscykel kortats ner från 30 dagar till 28. Har alltid haft en sjukt regelbunden mens, och nu har den alltså blivit kortare men fortfarande regelbunden. Så den hoppar alltså inte mellan 30 och 28 dagar utan ligger på 28 dagar nu. Någon annan som fått kortare cykel efter op?
    Hej, min cykel har blitt längre efter X o operation, hade förrbara 24 dar emellan men nu varierar det med 24 till 30 dagar. 
  • Supers
    AlexandraViberg: Välkommen hit, beklagar ditt X :( Du har kommit till rätt forum i alla fall , tjejorna här har hjälpt mig mkt ..dom e guld värda :)
    Hade uromkveds (akut) i april 2011, och har inte lyckats bli gravid än...kan delvis bero på att jag haft en chokladcysta som suttit på min kvarvarande äggstock...opererade igen för 3 veckors sedan.
    Men men skam den som ger sig, Lyckas vi inte själva nu så får vi hjälp , läkarn ville att vi skulle försöka själva i nga månader.
    Krya på dig o massor med styrke kramar!

Väntar på mens...imorgon  skall den komma men inga tecken på det än...en del av mig säger att den kommer den andra säger att den inte gör det...meeen så har jag ju kännt nga ggr...  ;)
    Nå kommer den så gör den det...annnars ett nytt försök nästa månad men inge press & stress :D

Ha det gott allihopa 'Kram kram 
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3