• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Hej igen, igår fick jag tid för operation, 9 januari....usch...jag vet att det kommer gå bra inte det, blir bara ledsen över att man ska behöva utstå en operation till inom så kort tid........visserligen bara en titthålsoperation men jag vet hur orörlig jag var & hur ont jag hade sist :/.
    Jag har som precis läkt helt klart efter op i april....känns det som, börjat tränat & kommit igång bra.....bläää!
    Vaknade 04 inatt & blev ledsen...orolig...
    Förhoppningsvis blir det bra sen, men vill att dom ska kolla upp efteråt om jag bildar cystor hela tiden el vad det är...
    Det kommer gå bra, jag är väl mest orolig över tiden efter, usch ska inte oroa mig så mkt...men sån e jag :P

Lemis: Kör hårt ;) All lycka till

Mika: Stor kram till dig, och lycka till du med :)

Acinna: håller tummarna att du får en spolning.

Ha en mysig Lucia :) Kram på er Hjärta

• Supers

Hejhopp,

Här vankas det äl, men är lite försiktiga..även om vi inte skyddar  oss såå....ska ha äl imorgon el så har jag det idag .
    Har haft en pissvecka....mkt tankar kring mitt X o att jag skulle haft en liten hos mig nu, mga runt omkring som fått bebis..
    Snart julafton oxå..herregu vad fort det går, känns lite konstigt att fira jul ifrån min mamma & bror...har varit uppe i norrland varje jul,..men nu har jag ju min älskling i alla fall :)
    Snart nytt år oxå...& det kan bara bli bättre än detta år, även om det givetvis finns lyckostunder under detta år...men det har varit lite tufft.

Hopppas ni har det bra i julruschen, vi är klara med julklapparna..har redan fått min av hjärtat :))
    Lycka till till alla som väntar på äl & bim :) Snart måste det plussa här igen, vore sååå himla kul :)

Kram på er Solig 

• Supers
    Lemis skrev 2011-12-18 20:59:57 följande:
    Supers: Här har jag precis haft äl så vi mös för fullt. jag har ju ätit rosenrot denna månaden och äl kommer mer punktligt då och jag får mycket flytningar som är typiskt äl, denna gång hann jag bara ta en sticka och äl var där.

Jag förstår din känsla med att haft en liten nu. Mycket farligt att tänka så, men man gör det. Jag tänkte för ett tag sedan när vi tågade in och sjöng för vår son som fyllde år, att där skulle egentligen  en liten 6 månaders bebis vara med. usch, nä nu börja jag gråta bara av att tänka på det.

Jag hoppas precis som du och många andra att det är dags för pluss på rätt ställe i den här tråden.

kram på er       
    Ja herregud, det är inte lätt...man ska ju inte tänka så meeen...det dyker ju upp i alla fall..värsta var härom natten när jag drömde att min kille hade barn me sitt ex, hjälpte av henne med vagnen & lämnade kvar mig på tåget...jaa...drömmar kan va knasiga :P

Har Äl nu, o hade fan ont igår, brukar inte ha det, kände tydligt att det är äl på "fel" sida...
    Blir det så blir det men vi är lite försiktiga i alla fall med tanke på operationen, ska ha mens precis veckan innan & planering av operation så vi lär ju märka om det hänt något ;)
    Annars nya tag efter operation 6 läkning.

Kram på dig. 
  • Supers

Grip: Stora kramar till dig. Hade en sån vecka förra veckan :(. Det är svinjobbigt påverkar ju min sambo oxå. Har haft jättemga barndrömmar, skulle ju som haft en liten fining att snooza på nu,
    Vi får alla ta nya tag efter helgerna, Nytt år nya möjligheter, 2012 kan bara bli bättre än detta år med mga tråkigheter som hänt (positiva är ju att jag flyttade ner till min sambo :) )

Jag önskar & hoppas att vi lyckas bli gravida under nästa år, vilken lycka det hade varit.

Sköt om er under julen allihop, försök & njut, själv firar jag min första gröna jul någonsin känns lite konstigt att inte vara uppe i norrland faktiskt men det ska nog gå bra.  kram till alla Hjärta

• Supers

Petit: Tråkigt att höra om ditt X, tycker att denna tråd har hjälpt mig jättemkt :) mga fina tjejor som finns här. Krya på dig & vila ordentligt.

Gott Nytt År till alla fina tjejor här på tråden.
    2012 hoppas vi på mga plus :)
    Nya friska tag, mitt år börjar med operation men det ska fan i mig inte ta ner mig, kan bara bli bättre.

Gott SLut & Gott NYtt till alla er.

Stora Kramar Hjärta 

• Supers

Lemis Glad Grattis , guud var roligt. häääärligt!

Grip: Ja.. jag ska opereras på måndag kl 10 :S , ser inte framemot det alls...men tyvärr ett måste. Har en chokladcysta verkar det som, som vuxit upp till över 6 cm nu :/ fiuee är livrädd att nått ska gå galet även om titthåls operation inte är nått stort ingrepp....fick en spruta som jag ska ta kvällen innan för att motverka blodproppar osv...

Fick även en liten påminnelse att  jag inte har åldern på min sida...jo tack jag vet :/ Nu vill jag bara få detta gjort, komma in ordentligt på jobbet som jag fått (extra till april)..Känns surt o behöva va borta precis när det börjat.. 

Har verkligen inte tagit hand om mig på sistone, festat som om jag vore 18 igen & snusat o rökt ...huvva...julens frosserier har satt sina spår om man säger så,..men men..efter operationen & kroppen läkt blir det fasiken andra bullar plus att jag hoppas på ev utredning ifall vi inte lyckas bli gravida själva.

Man får må dåligt & det är en jäkla berg o dalbana hela tiden...svinjobbigt... 

Välkomna alla nya tjejor men givetvis tråkigt med era X.
    Mika1980: Håller tummara :)

Kram på er, ni får säkert en uppdatering när jag ligger hemma nästa vecka :P Kramis 

• Supers
    Grip skrev 2012-01-05 09:08:58 följande:
    Supers, det kommer gå som ett lavemang skall du se!!! (hehe.. ett uttryck min mormor alltid använde.. lite otrevligt men ganske talande! Skrattande)
    Har de sagt något om vad som gäller efter operation? Är det "bara" att tuta o köra då?
    Kul att festa som en tonåring! Det blir man ju sugen på ibland, men nuförtiden så tänker jag att "nej, jag har ju ägglossning snart" eller nåt i den stilen.. Men nu visste du ju att du skulle opereras. Visst var det roligt ändå? Lite ångest hör ju till.. Flört
    Grattis till jobbet, skitkul! Är det något du brukar jobba med?
    Lycka till nu, du skall se att det går fin-fint!
    Kram
    Haha javisst är det väl så, man får bara så jeeekla ont o kroppen efter en titthål..jag som redan är halt & lytt Tungan ute haha. Jaa så tänkte ju jag med ang ÄL men nu har jag inte orkat bry mig...dock är jag ju inte arton längre o kropppen tar stryk ;) haha 
    Dom har inte sagt nått än, men får ju prata med läkarn efter operation.

Jobbet är ordermottager/kundtjänst finsk & svensk talande...min finska är gode ringrostig :0 meen et ska väl gå bra..huvet e nog fullt med alla andra kataloger dom ringer in till hahaha...snurrigt värre, men et är skönt o ha nått att göra dock suger det att va borta precis när mna börjar komma in i det..menmen..

Ha en superhelg så höres vi kram kramSkrattande 
  • Supers

Pedagog: Jag fick inte heller nått återbesök el uppföljning av hcg, fick oxå åka in akut & var nära att stryka med..:/ Jag flyttade till borås i juni o lyckades få en tid, tur var ju det har varit på många koller nu eftersom jag har problem med cystor...ska operera bort en imorgon...Ofarliga cystor men i alla fall,..dom påverkar ju min chans att bli gravid :(

Krya på dig. 

• Supers

Tack vad gulliga ni är :) stora kramar till er alla. Nervös är jag ... Det kommer man ju inte ifrån.. Längtar tills allt är över

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3