Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Vi håller tummarna för er!!! Vill ha sällskap!
Vi håller tummarna för er!!! Vill ha sällskap!
Vårt X BF närmar sig med stormsteg, och det känns tungt trots att jag är i vecka 26. Vi skulle blivit föräldrar 19 april... Men så klart gläds vi åt att det blir 25 juli istället!
Kanske 4a: Skönt att höra att det går på rätt håll!!!
Grattis Lemis! Vad roligt!!! Vill också göra så, men jag vet inte vad sambon tycker om det...
Här går det bra. Går in i vecka 27 imorgon, och Pyret växer. Idag gillade det inte att vänta 45 minuter mellan två konserter när vi spelade. Sparkade runt som en galning! Känns att man väger mer än vanligt, och har mer blod i kroppen. Får se hur länge jag klarar att vara med och marschera med musikkåren. Idag var det jobbigt!
Nadiaa: Grattis och lycka till!
Känner igen mig. Hade X juli-september 2010, och blev gravid efter första mens efter operationen. Sitter nu med mage i vecka 27.
Känner mig låg idag... Idag skulle vårt Knyte ha fötts, men istället slutade det med titthålsoperation 17 september efter 5 veckors krig med sjukvården. Otroligt att det skulle ta 5 veckor med en skrapning och en titthåloperation innan de kunde konstatera X. Men det är hela 30 veckor sedan...
Imorgon är det dags för nya tag eftersom det finns ett Pyre i magen som behöver sin mamma på topp istället. Idag är vi på 26+2!
Så ge inte upp tjejer, för det går!!!
Grip: Lycka till! Vi håller tummarna!!!
Lemis: Jag mår bra, men det börjar bli tungt att gå uppför trappor, och det gör vi många gånger per dag på jobbet.... Känner att marschera med musikkåren kommer snart vara omöjligt, men jag ska försöka ett tag till. Spela går bra än så länge bara jag slipper gå samtidigt. Min sambo är imponerad över att jag inte varit sugen på något speciellt, men det har blivit en hel del godis, vilket jag inte brukar äta...
Lemis: Vi håller tummarna!!!
angio: Ja, tiden måste verkligen gå fort. Känns som några veckor sedan du berättade att han fötts!
Själv har jag 12 veckor kvar, men det går fort det också! Idag mätte de sg-måttet och Pyret låg precis mitt på kurvan... Kändes verkligen bra. Och så har vi bokat in föräldragruppen också.